בין אנשי אמת לכסף מת: סדרת גמר ה'אנ.בי.איי'

בערב יום רביעי שעבר ובאשמורת בוקר חמישי, התקיימו שני משחקי ספורט מהחשובים והמעניינים בתקופה האחרונה. מחד, אלופת ישראל בכדורגל מכבי ת"א התארחה בזלצבורג, במסגרת מוקדמות ליגת האלופות ומנגד, התמודדו הלוס אנג'לס לייקרס והמיאמי היט בפתיחת סדרת גמר ה'אנ.בי.איי', שמתקיים באורלנדו.

צילום: באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מיטב הפרשנים וגם סוכנויות ההימורים לא נתנו למכבי שלנו סיכוי, מה שלא הפריע לצוות השידור של ערוץ הספורט לנסות להשאיר את המשחק בחיים בכל מחיר. זה התחיל כבר ב'פרומו' שלא הוחלף אחרי ההפסד בבלומפילד עם המזמור 'שחקי שחקי על חלומות'. נמשך באמירות חסרות היגיון של נדב ושגיא היקרים, כמו ברבע השעה הראשונה, כשהאחד מזכיר את הניצחון מול פלזן משנת 2015 ומזכיר שיש סיכוי גם להארכה והשני מספר שהמערך של מכבי עובד וכי היא עומדת נכון. כל זאת, תוך התעלמות מוחלטת מהמציאות המתרחשת לנגד עינינו, אליה התוודענו כבר במפגש הראשון- האוסטרים חסונים יותר, טכניים יותר, פיזיים יותר, מתואמים יותר ופשוט טובים יותר ובפער עצום.

דקות לאחר שער היתרון של הזמבי הנפלא פאטסון דאקה בן ה-21, התייפח הפרשן המהולל וזעק: "מכבי צריכה שמשהו יקרה! פשוט שמשהו יקרה!" מסתבר שגם התפילות של הכהן הגדול של ערוץ הספורט מתקבלות ובצורה פלאית בעיטה כפולה של עדן קארצב פגשה את הרשת האוסטרית ופתחה מחדש את הסיכויים. זה לא הזיז לאוסטרים שהמשיכו את המכבש על השער של טננבאום ומכבי חטפה שער נוסף עוד לפני הירידה למחצית, מה שגרם לצוות להוריד את הדגל לחצי התורן ולהתאבל. שלב ההתפכחות האמיתי הגיע בדקה ה-68, עת השלים דאקה הזמבי צמד ונעץ את השלישי של המארחת, או אז קרא נדב: "… כנראה חורץ סופית את גורל המשחק".

כמה שעות לאחר סיום המשחק באירופה, נפתחה סדרת הגמר בליגת הכדורסל הטובה בעולם, שיכולה כנראה גם להתגאות בצוות השידור האובייקטיבי בעולם. בשונה מנדב ושגיא, ג'ף ואן גאנדי ומארק ג'קסון, פרשני הטלויזיה האמריקאית, לא נתנו למציאות לבלבל אותם. כולם ראו את הלייקרס דורסת והצוות צלח את המשדר, בין היתר עם ניתוחים מעמיקים על הקריירות של המאמנים פרנק ווגל ואריק ספולסטרה, ירידה לפרטים מעניינים בקשר למסע המוזר שעבר הסנטר הסורר בן ה-34, דווייט הווארד ושיח אובייקטיבי לגבי הסיכויים האפסיים של מיאמי לחזור למשחק ולסדרה. ניתן לומר בבירור כי על פי יום רביעי שעבר, צוות השידור האמריקאי מורכב מאנשי אמת, בשונה מין הקולגות מישראל, המשולים לכסף מת.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן