ביטוח חיים השוואת מחירים – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

צילום: FREEPIK
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מחפשים מקור מידע מהימן עבור ביטוח חיים השוואת מחירים? בפורטל הביטוחים הגדול בישראל תמצאו את כל מה שצריך עבור ביטוח חיים השוואת מחירים, מידע מפורט על סוגי הביטוח וכל מה שצריך לדעת לגביי ביטוח חיים השוואת מחירים כולל הצעות אישיות עבור ביטוחי חיים משתלמים. השאירו לנו פרטים בטופס צור הקשר ונחזור אליכם עם מידע לגביי ביטוח חיים לחול, ביטוח חיים בארץ וכל ביטוח אחר: ביטוח רפואי, ביטוח משכנתה, ביטוח רכב ועוד. פורטל הביטוחים הגדול בישראל הוא מקור המידע הגדול ביותר בתחומו ומרוכזים בו מנועי השוואת מחירים, מחשבוני מידע מתקדמים, טיפים והמלצות וכל העדכונים של הממשלה ומשרד האוצר והבריאות לגביי תקנות הפנסיה החדשות, מידע על הפקדות ומשיכות מקופות הגמל להשקעה, דמי הניהול בקופות ובקרנות ועוד. 

כל מה שצריך לדעת על ביטוח חיים השוואת מחירים – פורטל הביטוחים הגדול

הקלדתם ביטוח חיים השוואת מחירים והגעם אל פורטל הביטוחים הגדול בישראל? אנו מדורגים במקומות הראשונים בגוגל על בסיס קבוע עבור מונחים רבים בתחום הביטוח כמו ביטוח חיים השוואת מחירים, ביטוח בריאות פרטי וכדומה מכיוון שאנו מספקים את התשובות הטובות ביותר לשאלות הגולשים ומרבית הגולשים בוחרים בנו כמקור המידע שלהם בתחום וכך אנו מובילים בתוצאות החיפוש. משמעות הדבר שאנו מקור המידע הטוב ביותר עבור מושגים כמו ביטוח חיים השוואת מחירים לפי הסטטיסטיקה של גוגל! מוזמנים ליהנות ממאמרים נוספים עבור נושאים דומים כמו ביטוח חיים השוואת מחירים בעזרת פורטל הביטוחים הגדול בישראל! משווים וחוסכים בעזרת טבלאות ההשוואה בפורטל!

איפה כדאי לעשות ביטוח חיים השוואת מחירים, חברות מובילות ועוד – פורטל הביטוחים

למה בכלל צריך ביטוח חיים? ביטוח חיים הוא מתנה שאתם יכולים להעניק למשפחה שלכם, לבן או בת הזוג ולילדים שלכם אשר במקרה המצער בו תכלו לעולמכם בטרם עת או אפילו בעת זקנה, יהיה להם מקור הכנסה וכסף בחשבון למחייה והוצאות! כמו כן ביטוח חיים מגן מפני מצב של הגעה לנכות ומהווה אפיק חיסכון ארוך טווח. אין ספק שמי שעושה ביטוח חיים לא עושה את זה בשביל עצמו ולכן על ידי מציאת ביטוח חיים איכותי תוכלו לעזור למי שנשאר אחריכם! 

הקריטריונים בפוליסת ביטוח החיים – ביטוח חיים השוואת מחירים

מטרת ביטוח החיים היא להגן על המבוטח ומשפחתו במקרה של מוות או נכות ובנוסף לספק לו אפיק חיסכון משתלם לכספים המועברים לביטוח כל חודש ונצברים בקופת החשבון של המבוטח. יש שלושה מסלולים בהם מתקיים ביטוח החיים: 

  • מוות המבוטח
  • הגעתו של המבוטח לגיל הפרישה הרשום בפוליסה
  • הפיכתו של המבוטח לנכה בצורה כזאת הפוגעת גם ביכולת הפרנסה שלו.

פוליסות ביטוח החיים מסופקות בדרך כלל בשלוש צורות עיקריות:

ביטוח חיים ריסק – זוהי פוליסת ביטוח חיים שהתשלום החודשי עבורה שמופרש על ידי המבוטח מכסה מקרים של מוות בלבד או מוות ונכות אך ללא מרכיב של חיסכון. גם ביטוח חיים למשכנתא מוגדר במסלול זה.

ביטוח חיים עם חיסכון – זוהי פוליסת ביטוח חיים שמטרתה חיסכון בלבד אך כאשר יש מקרה של מוות או נכות המבוטח או מוטביו, בדרך כלל בני משפחתו הקרובים, מקבלים את מלוא הסכום שנצבר בינתיים בפוליסה. עד  סוף שנת 2007 אפשר היה למשוך את כל הכסף בבת אחת במה שקרוי מסלולי הוני אך החל משנת 2008 אפשר למשוך את הכסף בצורה של קצבה בלבד.

ביטוח חיים מעורב – זוהי פוליסת ביטוח החיים הנפוצה ביותר הנותנת מענה לשלושת מרכיבי ביטוח החיים: מוות, נכות וזקנה והיא שילוב בין שני סוגי פוליסת ביטוח החיים האחרות עם מרכיב של חיסכון ומרכיב ריסק. זהו למעשה מה שקרוי ביטוח מנהלים כאשר הוא מסופק על ידי המעסיק במקום העבודה.

משווים, מצטרפים וחוסכים – ביטוח חיים השוואת מחירים

לא מצאתם את כל המידע המבוקש במאמר: ביטוח חיים השוואת מחירים? גלשו וקראו עוד מאות מאמרים אחרים המקיפים את הנושא מכל כיוון אפשרי בפורטל הביטוחים הגדול בישראל, כולל התייחסות לביטוח בריאות ממלכתי, ביטוח חיים לחול, ביטוח אריכות ימים, ביטוח משכנתה ועוד, רק באתר פורטל הביטוחים הגדול בישראל! הפורטל הכי גדול ומקיף בישראל בו תמצאו מידע שימושי לגביי תוכניות החיסכון שלכם, קרנות ההשקעה ומסלולי ההשקעה בפנסיה, קופות גמל ועוד. בעזרת מידע פשוט הנמצא באתר והפניות לאתרי רשות המיסים, ביטוח לאומי ומס ערך מוסף כמו גם לאתר משרד האוצר ומשרד הבריאות תוכלו להפוך למומחים בתחום ובמקום לשים את הכסף שלכם בקופות ובקרנות האלה בלי להבין מה זה נותן לכם וכמה אתם משלמים, תוכלו להפוך למומחים בעצמכם ולדעת בדיוק לאן הולך כל שקל שאתם מפקידים, להכיר הטבות מס על הפקדות ומשיכות ולחסוך אלפי שקלים לאורך השנים רק על ידי צבירת ידע והבנה איך לנהל את הכסף שלכם כמו שצריך!

האם ביטוח פנסיה לא מבטח בצורה מספיקה?

אין ספק שגם ביטוח הפנסיה יספק עבורכם חיסכון ארוך טווח. יחד עם זאת כספי קרן הפנסיה נשמרים בקרן הפנסיה עבורכם עד לגיל הפרישה ( 67 לגברים ו-62 לנשים נכון לשנת 2021) ובמקרה מצער של פטירה בטרם עת במידה ובני משפחתכם ירצו למשוך את כספי המבוטח המת הם יוכלו לעשות זאת אמנם אך עליהם יהיה לשלם 35% מס ועבור סכומי כסף גדולים שצברתם כל החיים בפנסיה, מדובר בעשרות אלפי שקלים שתאבדו. מה שאתם יכולים לעשות הוא להצטרף לקרן פנסיה שמציעה לכם הטבה של פטור מס זה אף על פי שהמס משולם לרשות המס אך חברות הביטוח וקרנות הפנסיה יכולות לסבסד או להשלים סכום זה אם ברצונן לעשות כך. 

בררו בעזרת פורטל הביטוחים הגדול בישראל כיצד אפשר לחסוך את תשלום המס עבור פדייה מוקדמת של קרן הפנסיה! היעזרו בפורטל להשוואות מחירים, חישוב קצבה חודשית שתקבלו לפי סכום ההפקדה החודשית שלכם כיום ולמדו את כל מה שחשוב לדעת על ביטוחים מכל סוג: ביטוח רפואי, ביטוח דירה, ביטוח רכב, ביטוח משכנתא וכל ביטוח אחר. מדי חודש אנו מפרישים אלפי שקלים לקרנות ולקופות החיסכון אך לא מעורים בדמי הניהול, התשואות הקרנות שלנו. בעזרת השוואת מחירים, השוואת ביצועי הקופות בהשגת תשואות ועוד תוכלו לבחור חברות טובות יותר ולחסוך עשרות שקלים ואפילו מאות שקלים כל חודש ובמצטבר אלפי ואפילו עשרות אלפי שקלים עד גיל הפרישה!

רוצים עזרה מקצועית באופן אישי? השאירו פרטים וקבלו מאתנו ייעוץ חינם ואת ההצעות הכי טובות בשוק עבור כל תוכניות החיכון ומסלולי ההשקעה בישראל של החברות הטובות ביותר בתחומי הביטוח, הפנסיה ועוד. 

לסיכום, ביטוח חיים הוא ביטוח שעוזר לכם לא רק במקרה של מוות אלא גם במקרה של נכות ובאופן כללי מהווה בנוסף בלי קשר גם תוכנית חיסכון! כדאי ושווה לבדוק את ההצעות הטובות ביותר ולהקים פוליסת ביטוח חיים עבורכם ועבור בני משפחתכם עוד היום. גלו כיצד לעשות זאת עוד היום דרך פורטל הביטוחים הגדול בישראל. להתראות ובהצלחה!

פורטל הביטוחים הגדול בישראל

שדרות גיבורי ישראל 14 נתניה, 4250414

טלפון: 073-272-5261

www.2bit.co.il

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן