ביזיון של חברי מועצה: הבריזו מדיון על גורל 240 משפחות שלא מקבלים את הדירות מהקבלן

כזה מביש בעיריית אשדוד לא היה הרבה זמן: דיון חשוב מאין כמוהו על הצרה שאליה נקלעו 240 רוכשי דירות בפרויקט שערי העיר ברובע ח לא התקיים במחיאת בניין ערים כי חברי המועצה לא הגיעו למעט 8. 3 מהם חברי אופוזיציה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בושה: דיון חשוב בנוגע לגורל דיירים שרכשו דירות בפרויקט שערי העיר ולא מקבלים מפתחות לא התקיים בגלל שלא היו מספיק חברי מועצה.
מליאת בנין ערים שאמורים להגיע 29 חברי מועצה התפזרה מכיוון שלא היה קוורום.
הגיעו וגם באיחור רק 8 חברים (3 חברי אופוזיציה. אופיר לא הגיע עקב היותו בבית כנסת בחודש של אביו)


יו"ר הישיבה עו"ד גבי כנפו המשמש יו"ר ועדת בניין ערים נאלץ להורות על דחיית הדיוו למועד אחר.

חבר האופוזיציה ד"ר אלי לחמני:"בושה וחרפה של חברי מועצה שמזלזלים בתושבים ולא מגיעים לכזה דיון חשוב? ככה זה 3 וחצי שנים. הם פשוט מזלזלים בציבור ששלח אותם לעירייה:"

כאמור על סדר היום היה צריך להיות גם מה יעלה בגורלם של 250 דיירים בבניינים של מרכז כלניות ברובע ח. העירייה כך מתברר מסרבת להנפיק לחברה הבונה את הטופס אכלוס בטענה כי החברה לא עמדה בהתחייבות שלה לבנות 30 אחוז מהפרויקט דירות קטנות.

:

חברת מועצת העיר עו"ד הלן גלבר שיזמה את הדיון טוענת כי היא תביא לדיווח הבא הצעת פשרה שקודם שהעירייה תעניק טופס 4 ולאחר מכן ידונו בהפרת ההתחיבות של החברה אם בכלל הייתה כזו הפרה. הדיון יתקיים עוד השבוע בתקווה שחברי מועצה שאכפת להם מתושבי אשדוד יגיעו לדיון החשוב הזה .

עוד גלבר:"מצער שחברי המועצה לא ראו לנכון להגיע לדיון שהעלתי לסדר יום המליאה, נושא חשוב, כאשר כ 250 משפחות לא יכולים להיכנס לדירתם שנרכשה במיטב כספם. לאור החשיבות לקיים את הדיון הסכים, לבקשתי, יור הועדה עו"ד כנפו לכנס ישיבה דחופה תוך 48 שעות"

ואלה שמות חברי המועצה שטרחו והגיעו: עו"ד גבי כנפו עו"ד הלן גלבר ד"ר אלי לחמני עו"ד אלי נכט נציגי אגודה חיים וינגרטן ויהושע טננהוז ונציג ש"ס חיים אמסילי ושמעון ממן

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן