ביובית – הכתובת לסתימת הביוב

צילום: FREEPIK
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לא נעים לחוות סתימת ביוב מקרוב. כשזה קורה, אתם מרגישים שהבית שלכם כבר אינו מקום בטוח כפי שהוא היה לפני שעזבתם אותו ויצאתם לעבודה. הריח הרע שעולה מן הביוב אינו נותן לכם מנוח, המים המלוכלכים זורמים בחדר המדרגות ואתם עושים הכול כדי לנסות ולא להרטיב את הנעליים, ועוד לא דיברנו על הנזק התברואתי הרב שעלול לגרום ביוב סתום אחד. למרבה המזל, אינסטלטורים מקצועיים יכולים לטפל גם בבעיות הקשות ביותר בזכות משאית מיוחדת שנקראת ביובית.

הכירו את הביובית?

הביוב סתום? לא לאורך זמן. שירותי ביובית לתושבי אשדוד הם כל מה שאתם צריכים כדי להתגבר על הסתימות הגדולות ביותר. הביובית היא משאית מיוחדת שאליה מחובר מיכל המחולק לשניים. החלק הראשון נועד לשאיבת תכולת הביוב באמצעות צינור יניקה חזק. החלק השני של המיכל כולל מים, והוא מיועד לשטיפת קווי ביוב לאחר שאיבת הסתימה באמצעות זרנוק מים בעוצמה חזקה. הביובית מסוגלת להתמודד עם סתימות ביוב קשות שנגרמות לא רק בבתים פרטיים, אלא גם במקומות עבודה או במפעלי התעשייה. הביובית היא ללא ספק כלי רכב מיוחד המאפשר לסלק את הביוב בדרך יעילה, ואנו יכולים לנשום לרווחה ולנהל את חיינו באופן תקין. 

ביובית – לא רק לסתימות ביוב

הביובית יעילה עד כדי כך שהיא אינה משמשת רק לשאיבת סתימות ביוב, אלא גם לשאיבת הצפות. כשמגיע החורף ההצפות בלתי נמנעות כמעט. הראשונים להיפגע הם מקומות נמוכים כמו חניונים, מחסנים או מקלטים. מספיק שירדו גשמים עזים במיוחד כדי להציף אזור שלם שלא בוצע בו איטום טוב. ההצפה היא סכנה ממשית שעלולה לגרום להתחשמלות (אם המים באים במגע עם מערכת החשמל), ריקבון הבניין ואפליו טביעה. ולכן, האינסטלטורים ערוכים גם למצבים מורכבים, כאשר הביובית מוכנה ומזומנה לפעול ככל שיידרש. 

שורשים – אימת צינורות הביוב

אנחנו אוהבים עצים וצמחים מטבענו. הם ירוקים, חלקם ריחניים ותורמים לטבע ולסביבה. העניין הוא שעצים, צמחים וצינורות ביוב אינם הולכים טוב ביחד. זאת משום שהעצים והצמחים שולחים את שורשיהם לעומק במטרה לחפש מים ומינרלים ומנקבים תוך כדי כך את צינורות הביוב. כתוצאה מכך נגרמות סתימות ביוב חמורות ונזקים לצנרת. כאשר השורשים האם הבעיה, חשוב לקרוא לאינסטלטורים על מנת לבצע סילוק שורשים על ידי חיתוך. אבל זה עוד לא הכול. לאחר ביצוע פעולה זו, סביר להניח האינסטלטורים יקבעו שיש צורך לצלם את הצנרת כדי לאמוד את הנזק שנגרם לשורשים ולתקן אותו במהירות האפשרית. 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן