ביה״ס ׳מוריה׳ במקום הראשון באליפות המתמטיקה העירונית

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מקצוע המתמטיקה נחשב לאחד הקשים והמאתגרים ללמידה. המורים משקיעים לא מעט מאמצים ומפתחים רעיונות יצירתיים על מנת להקל על התלמידים בלמידה ולהפוך את המקצוע הזה לפחות מאיים. אליפות המתמטיקה העירונית היא דרך נוספת ללמד מתמטיקה באווירה נינוחה ומהנה, תוך שימוש בטכנולוגיות לימוד מתקדמות.

"התחרות התקיימה בין בתי הספר ובין כל שכבות הגיל" אומרת מיטל אליאס, מנהלת מחלקת תכניות חינוכיות במינהל החינוך ויוזמת התחרות, ומציינת כי "במהלך תקופת התחרות קיבלו כל תלמידי כיתות א' עד ו' גישה לסביבת הלמידה עשר אצבעות, פלטפורמה אינטרנטית ללמידת המתמטיקה, והתמודדו עם 120 משימות מתמטיות מהנות בנושאים שונים שנכללים בתכנית הלימודים של משרד החינוך".

מרטין עובדיה, מנהלת אגף חטיבה צעירה, מציינת כי מדובר בתחרות אינטנסיבית ונושאת פרסים. "פתרון המשימות מביא לצבירת כוכבים. בתי הספר שתלמידיו צברו את מספר הכוכבים הגבוה ביותר ביחס למספר התלמידים בו, וכן שכבת תלמידים שהגיעה להישג הגבוה ביותר זוכים בפרסים" היא אומרת ומפרטת כי "בכל פעילות ניתן לשחק עד 20 פעמים כאשר מספר הכוכבים הגבוה ביותר (5 כוכבים הוא הציון המרבי) הוא זה שנספר בחישוב הניקוד".

 בתי"ס האלופים: מקום ראשוןביה"ס מוריה, מקום שניביה"ס יד שבתאי, ומקום שלישיביה"ס שחר שלושת בתיה"ס יקבלו פרסים וגביע השתתפות.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן