ביה"ח אסותא אשדוד מציג: משפחה של מתנדבים

האב –שהיה מורדם ומונשם במחלקת קורונה וכיום מתנדב בה, זוכה לרגל פורים לחיזוק משפחתי: שני הילדים הגדולים התחפשו למתנדבי המחלקה, הבת הקטנה לליצנית רפואית

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

דודי שוורץ, תושב אשדוד שהיה בין חולי הקורונה הקשים ביותר: מורדם ומונשם בביה"ח הציבורי אסותא אשדוד, וכיום מתנדב באותה המחלקה זוכה היום בעת התנדבותו  לעזרה נוספת ומפתיעה: 2 ילדיו החליטו לרגל פורים להתחפש למתנדבי מחלקת קורונה ובת נוספת לליצנית רפואית וכל זאת מתוך רצון להוקיר את פועלם ולהביא ברבים את עשייתם של המתנדבים.

דודי שוורץ: "בכל דור ודור קמים על עם ישראל אויבים חדשים, פעם פרעה, פעם המן, והפעם קורונה. אבל אני מאמין , כשם שבכל דור ודור ניצחנו – ננצח גם הפעם".
"מתחת למסיכה, אין חרדי או חילוני, אין ימני או שמאלני" אומר דוד, "יש כאן עם אחד, יחיד ומיוחד, שצריך לעשות הכל ולומר: מחלוקת ? אפשר. חלוקה? לעולם לא. הנגיף לא מבדיל בין אדם לאדם ובין דם לדם, גם אנחנו לא"
שוורץ, כיום בן 30 ואב לשלושה ילדים, אושפז לראשונה בבית החולים אסותא אשדוד בראשיתו של חודש אפריל, והיה בן המטופלים הראשונים שטופלו בפלאסמה, לאחר חודש בו היה מורדם ומונשם, חל שיפור קיצוני במצבו והוא שוחרר תוך זמן קצר.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן