בחירות בצהובים, ערפל באדומים: דגו מתמודד נעים מאיים

בעירוני אשדוד מתכוננים לבחירות שיתקיימו ביום רביעי. מתמודד מפתיע: ברוך דגו הצטרף לעמותה והכריז: "החלטתי להתמודד להנהלת הקבוצה". באדומים אשדוד מחכים להחלטתו הסופית של הבעלים רוני חג'ג'. המאמן יובל נעים: "אם לא נבנה קבוצה לעלייה, אני לא נשאר"

ברוך דגו . מתמודד להנהלת עירוני. צילום: מוטי קדוש ואדומים אשדוד מדיה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ימים מכריעים עוברים על נציגותינו בליגה א' דרום, עירוני ואדומים אשדוד, שמנסות לחשב את מסלולן החדש לאחר ביטול הליגה. הקבוצות בעלות הקהל הרב בעיר יודעות כי הימים הקרובים הם בעלי משקל ומשמעות רבים והם יקבעו רבות לגבי עתידן. נכון לכתיבת שורות אלה, לא ידוע איזה סגל הקבוצות יעמידו, מה יהיה גובה התקציב ואילו תמיכות יקבלו מספונסרים ומרשות הספורט העירונית. מובן לכל, כי ההחלטות שיתקבלו והמהלכים שיתצבעו על ידי קברניטי המועדונים, יהיו קריטיים בשעה זו של 'פוסט' משבר הקורונה.


דגו: "אני מגיע מאהבה"


בצד הצהוב, עמותת מכבי עירוני אשדוד מתכוננת לבחירות לועד המנהל שיערכו ביום רביעי הקרוב בעזרת אמצעים טכנולוגיים חדשניים. לא פחות מ-17 חברי עמותה הגישו את מועמדותם לועד המנהל של הקבוצה (בודדים כנראה יסירו את מועמדותם לקראת הבחירות). ביניהם, ברוך דגו קשר העבר האגדי של 'עירוניה', שפרש ממשחק פעיל בתום העונה שעברה והבליח העונה למספר הופעות במדי בית"ר אשדוד, מליגה ג' מרכז. דגו הוא השחקן היחיד בהיסטוריה של המועדון שהופיע גם בקבוצה החדשה שהוקמה בשנת 2015 וגם בקבוצה הקודמת משנות ה-90, לפני האיחוד הידוע לשימצה.
דגו כתב לאוהדים ולחברי העמותה וריגש: "גדלתי במחלקת הנוער של עירוני אשדוד ועברתי את כל התהליך מהילדים, נוער ועד לבוגרים. הגעתי למקומות הכי גבוהים בכדורגל הישראלי. אליפויות, גביעים וליגת האלופות. עשיתי המון ויתורים בשביל לסיים את הקריירה בדבר המיוחד הזה שנקרא 'מכבי עירוני אשדוד'. בשבועות האחרונים קיבלתי החלטה להמשיך במקום שבו נעצרתי, אבל עכשיו בתפקיד קצת שונה. אני שמח לבשר כי החלטתי להצטרף כחבר עמותה מין המניין והשנה להתמודד בבחירות להנהלת הקבוצה. אני מגיע מאהבה למען הקבוצה. אבקש מכם חברי העמותה את הרשות להיבחר על מנת להזרים דם חדש במערכת. נטול אגו, שיגיע ויצעיד את הקבוצה הזאת קדימה- אותי לא מעניין מה היה בעבר. יש לי חלומות להגשים ואני אגשים אותם ביחד איתכם."
בנוסף לדגו, עוד שמות מוכרים שניתן למצוא ברשימת המועמדים הם חבר מועצת העיר מטעם רשימת 'אשדוד ביחד', עורך דין חנוך דרך ארליך, את בנו של אחד ממייסדי הקבוצה המיתולוגית רפי אספורמס, טל, את מנכ"ל חברת 'אירו-פלקס' והספונסר הראשי של הקבוצה, תומר בן חמו, את איש התקשורת פרץ בן משה, את יעקב כראדי האהוב ואת אשתו של מנהל הקבוצה המסור דורון אוחיון, ליאת אפרתי.


יובל נעים: "מחכים לרוני
."


בצד האדום של העיר המצב אמנם יותר ברור, אך יחד עם זאת, יכול לקבל תפנית שלילית, שתעמיד בסימן שאלה את פתיחת העונה הבאה של האדומים אשדוד. הבעלים רוני חג'ג', שכזכור הודיע על עזיבתו לפני כחודש בעקבות משבר הקורונה וביטול הליגה על ידי ההתאחדות, חזר בו לבקשת האוהדים וכעת לא ברור מה תהיה החלטתו. האם ימשיך לתמוך באדומים או ינטוש את הספינה? אוהדי הקבוצה, כמו השחקנים, מחכים להתפתחויות ובהתאם לכך, יפעלו על פי שיקוליהם.

יובל נעים


מי שגם נמצא בהמתנה, הוא המאמן יובל נעים, שהגיע באמצע העונה והספיק לאמן 10 משחקי ליגה. נעים מנסה להסביר ל'אשדוד 10' את הלך הרוחות במועדון: "עוד לא קיבלנו את ה'או.קיי'. יש לי חוזה לעונה הבאה. הגעתי לשנה וחצי. העניין הוא שלא קיבלנו עדיין את האו.קיי מרוני. אנחנו צריכים לקבל תוך שבוע את התשובה מרוני לגבי מה אנחנו עושים." המאמן המנוסה בן ה-53 גם נותן סוג של אולטימטום: "אם לא נבנה קבוצה לעלייה, אז אני לא ממשיך. אם אנחנו לפי התיכנון, בונים קבוצה לעלייה ואני בונה את הקבוצה כמו שאני מבין, זה משהו אחד. ואם לא, אם רוני לא ממשיך, אז ברור שגם אני לא ממשיך. אפילו שיש לי חוזה. אם זה כמו שאנחנו תכננו, אז אנחנו רוצים כבר לשבת עם שחקנים ולקדם דברים. לבנות את הקבוצה."
מה יש לך להגיד על התקופה שלך באדומים עד כה?
"גם כשאני הגעתי, אני לא יודע מה אנשים אחרים חשבו, אבל המטרה הייתה לעשות 'פלייאוף', לא לעשות עלייה. אני בהתחלה כשרוני דיבר איתי על העונה שהייתה, אמרתי לו שמבחינתי, אני מעדיף להגיע בעונה חדשה ולבנות את הקבוצה. זה שאנשים חשבו שיובל נעים יגיע ויקרה ניסים ונפלאות.. עלתה קבוצה שהגיע לה לעלות. הם גם השקיעו הכי הרבה והגיע לה לעלות. זה הכל. רצינו להגיע למשחקי הפלייאוף. צריך גם להגיד שאין יותר מדי סיכוי לעלות במשחקי הפלייאוף. צריך לנצח בחמישה משחקים בעשרה ימים. זה מאוד מאוד קשה. אבל האמנו שאנחנו יכולים לעשות את זה וידענו שאם זה לא יקרה, אז גם לא קרה שום דבר. התיכנון הוא לעונה הבאה."
למרות שהעונה בוטלה, אתה מרוצה מהשגת המקום החמישי?
"אי אפשר להגיד שאני מרוצה. המטרה מלכתחילה הייתה פלייאוף. לעשות עלייה זה קשה מאוד. אני מרוצה כשאני בונה את הקבוצה בתחילת העונה. בעזרת ה', אם הכל ילך כמו שאני רוצה, השנה זה יהיה אופרה אחרת."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן