בזכות טוב ליבם של האשדודים: המקרר של חד ההורית התמלא

בשבוע שעבר הבאנו את סיפורה של י׳ אם חד הורית, לשני ילדים קטנים, שנקלעה למצוקה כלכלית בשל משבר הקורונה. מערכת האתר הוצפה פניות של אנשים טובים שנרתמו לעזור. מוצרי מזון וצעצועים מילאו את הבית ואת המקרר הריק ואף נתרמו אלפי שקלים שעזרו לה לשלם שכירות דירה וחובות. האם מבקשת להודות לכל מי שתרם ״מילאתם לי את הלב, לא רק את המקרר״

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בשבוע שעבר פורסמה כתבה על י׳ אם חד הורית לשני ילדים קטנים, שנקלעה בצל הקורונה למצוקה כלכלית, צברה חובות לרשויות והבית שלה היה ריק. הכתבה נגעה ללבם של הקוראים רבים. מערכת האתר הוצפה בתגובות תומכות ורצון לעזור וכמה ימים אחרי שלחה לעיתון האם תמונה, בה נראה המקרר הריק שבביתם כשהוא גדוש ומלא במצרכי מזון. ״תודה. האנשים מילאו לי את הלב לא רק את המקרר״, היא אמרה בשמחה. ״לאחר פרסום הכתבה אנשים שקראו פנו אלי, הביאו מצרכים ואוכל. הבית התמלא באוכל, צעצועים ומוצרי אוכל ואפילו העברתי חלק מהמוצרים למשפחות שנמצאות בבידוד. בגן של הבן שלי הגננת חלתה ואנחנו בבידוד, אז עזרתי גם למשפחות שנמצאות בבידוד״. בנוסף היא קיבלה חיזוקים ותמיכה שחיממו את ליבה. היו אנשים שהעבירו לה כסף. ״קיבלתי מאנשים ביחד כ- 6,000 שקלים. הצלחתי לשלם שכירות דירה וקצת להחזיר הלוואות״ היא מספרת. אחת התגובות לכתבה הייתה הצעה לפנות לתוכני הטלוויזיה ״הצינור״, שגייסה במיזם מיוחד מיליונים שנועדו לעזור לאנשים שנקלעו למצוקה. ״התקשרתי לצינור, חזרו למחרת והם אמורים לשלוח אליי עם שליח שובר לשלם את החוב לחברת חשמל״ היא מספרת.


האם, כאמור נמצאת עם בנה הפעוט בבידוד כשבסיומו תישאר בבית בשל הסגר שהממשלה הכריזה מבקשת עזרה במשחקים וצעצועים להעסיק את ילדיה הקטנים. ״ואני גם צריכה לקנות להם נעליים. יש לכל ילד זוג נעליים אבל הרגלים גדלות וצריך לקנות״.
היא ביקשה להודות בשמה ובשם ילדיה לכל מי שעזר לה בשעתה הקשה: ״בבקשה אם אפשר להודות לעו״ס שלי אביטל וכן לעו״ס מירב מטעם המרכז המטפלת בבן שלי. לכל החברים, ההורים שלהם, קרובי משפחה ובעיקר לאנשים שאני אפילו לא מכירה שעזרו. גם לחברת coral energy ולתוכנית הצינור״.
האם הרגישה כי בזכות העזרה ובעיקר האהדה שרבים עטפו אותה, היא מתחילה לראות את האור בקצה המנהרה, אולם כשעה קלה היא קיבלה מכתב מעו״ד שמטפל מטעם חברת ׳ויזה כאל׳, בגין חוב על הלוואה שלקחה בזמנו לאבי ילדיה ולא הוחזרה. היא נדרשת לשלם ולא – התיק יופנה להליכי הוצאה לפועל. ״התקשרתי והסברתי לה את המצב. זה לא חוב שלי, אבל הצעתי להחזיר כל חודש סכום קטן כי אין ביכולתי לשלם יותר. על מנת להסדיר את העניין הם מבקשים סכום גדול, והחשבון שלי בדרך לעיקול״ היא אומרת בכאב.

העירייה: ״נמשיך לבחון סיוע למשפחה״

תגובת עיריית אשדוד הגיעה לאחר הכתבה וזו לשון התגובה: ״מדובר באם חד הורית המוכרת ומטופלת במחלקת הרווחה, ולאחרונה קיבלה סיוע במעון ובצהרון לילדיה.בשיחה טלפונית סיפרה כי בשל חשיפת הילד לחולה מאומת בגן, היא נמצאת בבידוד וזקוקה לסיוע במזון ובשר. המחלקה סייעה לה בתווי קנייה למזון לקראת השבת. ישנו צו הרחקה לאב אשר מתנהג באלימות כלפיהם. המחלקה תמשיך לבחון אפשרויות סיוע למשפחה, בהתאם ליכולות המחלקה״.
 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן