בונוס הירידה של העיר אשדוד במדד הסוציואקונומי ל 4 : ישווקו דירות מוזלות

השיווק יתבצע במסגרת תכנית הדגל של שר השיכון יעקב ליצמן "דיור במחיר מופחת" שמיועדת לישובים המדורגים באשכול סוציו אקונומי 4 ומטה ותכלול הנחה על דירות, מענקים וסובסידיות

אשדוד כללי
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

התכנית מחליפה את התכנית הקודמת "מחיר למשתכן" של שר האוצר לשעבר משה כחלון, ובאחרונה חתמו שר השיכון יעקב ליצמן ושר האוצר ישראל כץ על המתווה לתכנית ה"דיור במחיר מופחת" המאפשר את חלוקת המדינה לשלושה מוקדים : יוקרה, ביקוש ופריפריה וזאת במטרה לאפשר הנחות במקומות המתבקשים כמו למשל באשדוד, שנחשבת לאזור ביקוש בפריפריה, וביטול הטבות בערים במרכז המדינה שדירוגן 5 ומעלה. בעקבות ירידתה של אשדוד אחרי שנים ארוכות מרמה 5 לרמה 4 בדירוג האשכולות של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה לא צפויה בה הגבלה על מספר הדירות המוזלות שישווקו. זאת ועוד.

בעקבות חלוקת המדינה  לשלושת המוקדים המדוברים נוצר מצב שבו חלק מהדירות המוזלות שישווקו יהיה בערים חרדיות או בכאלה כמו אשדוד שיש בהן קבוצה גדולה של תושבים חרדים.

שיווק הדירות המוזלות היא עוד נחמה פורתא על ירידת אשדוד בדירוג האשכולות. זאת לאחר שבישיבת המועצה האחרונה, במהלך הדיון בסיבות לירידת אשדוד במדרג האשכולות, אותו העלתה לסדר היום עו"ד הלן גלבר, ציין ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי כי הירידה כבר הביאה לעירייה סיוע כספי ממשלתי של 8 מיליון שקל.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן