בדרך לליגה הלאומית

מכבי אשדוד הפסידה בבית לעירוני נהריה בתוצאה 84-96 במסגרת המחזור ה-15 של ליגת 'ווינר' בכדורסל. הפסד שלישי ברציפות שכנראה חרץ את גורלה לרדת ליגה. ג'ונסון ודגלאס בלטו עם 19 נק' כ"א. בנשים: מכבי בנות אשדוד ניצחה בחוץ את אליצור רמלה בתוצאה 55-60

צילום: מנהלת הליגה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מכבי אשדוד אירחה ביום שני בערב השבוע את עירוני נהריה באולם ה'קריה' לעיני 780 צופים. התסריט בו אשדוד מחזיקה מעמד מחצית אחת בלבד חזר על עצמו בפעם המי יודע כמה העונה ובסיום, הפסד נוסף ושלישי ברציפות לחניכים של בראד גרינברג. גם שני שחקני הרכש פול סטול, יחד עם אופייבו, שהיו פושרים ולא כל כך עזרו לאשדוד. נראה כי דבר לא יעזור ובתום העונה אשדוד תרד לליגה הלאומית, לאחר 10 עונות ברציפות בליגת העל.

אשדוד פתחה טוב עם ריצת 0-8 באמצעות דקות טובות של אייק אופייבו ואלייז'ה ג'ונסון. ג'רל מקניל מנהריה מיזער נזקים ולאחר 10 דקות של כדורסל אשדוד הוליכה 25-23. ברבע השני סטו דגלאס נכנס לעניינים, קלע 6 נקודות רצופות אבל שוב נהריה לא נתנה לאשדוד לברוח והמחצית הסתיימה בשוויון 47-47.

הרבע השלישי היה עקב האכילס של אשדוד. היא קלעה בו 11 נקודות בלבד, ספגה 22 ולמעשה איבדה את הסיכויים שלה. גם את הרבע האחרון פתחה נהריה היטב וכבר עלתה ליתרון של 15 הפרש. דגלאס הוביל ריצת 7-0 והחזיר את המאחרת לעניינים, אך זה לא הספיק. בסיום: 96-84 לנהריה, שמנצחת את אשדוד בפעם השנייה העונה. לאחר 15 משחקים, אשדוד תקועה עמוק במקום האחרון עם שני ניצחונות בלבד, מרחק שלושה משחקים מחוף מבטחים.

עוד קלעו לאשדוד: הנטון- 16, אופייבו- 9, אליהו- 7, סטול וצ'וברוביץ'- 6 כ"א ובן משה- 2. 

ניצחון לבנות אשדוד ב'קלאסיקו' של כדורסל הנשים

מכבי בנות אשדוד גברה על האלופה ומחזיקת הגביע אליצור רמלה במשחק חוץ לא פשוט, במסגרת המחזור ה-12 של ליגת 'אתנה ווינר' בכדורסל נשים. אחרי שני הפסדי ליגה ברציפות, חזרו החניכות של גלעד כץ למסלול הניצחונות, לאחר שהצליחה להכניע את רמלה בביתה. המשחק היה דרמטי והוכרע ברבע האחרון. דקות גדולות של שי דורון וקריסטל ברדפורד העניקו לאשדוד יתרון חשוב לקראת סוף המשחק. שתי דקות לסיום רמלה הצליחה להשוות את התוצאה וסל של ברדפורד החזיר לאשדוד את היתרון כאשר על השעון נותרו 1:18 דקות. בהתקפה הבאה אשדוד הצליחה להשיג עצירה ומהלך של 3 נקודות של דרו אידלמן העניק לאורחות יתרון מבטיח של 5 הפרש.

צילום: מקס דופליי

קלעו לאשדוד: ברדפורד- 20, הופקינס- 11, אדלמן- 9, סאתרלנד- 8, דורון- 7, זליבנסקי- 3 ועדי לוקס- 2.

כעת אשדוד נמצאת במקום השלישי כאשר באמתחתא 8 ניצחונות, מול 4 הפסדים. במחזור הבא שיתקיים ביום חמישי תארח בנות אשדוד את אליצור חולון באולם ה'קריה'. עוד נקבע השבוע כי בחצי גמר גביע המדינה תפגוש אשדוד את מכבי חיפה. המשחק יתקיים באולם 'בית מכבי' בראשון לציון בתאריך 16/3/20. בחצי הגמר השני ייפגשו אליצור רמלה ועירוני ר"ג.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן