כל הרכילות האשדודית העסיסית: המדור של פריחה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה שמעה כי במסעו בפריימריז לליכוד, העיתונאי והשגריר לשעבר בועז ביסמוט ביקר באשדוד, הנחשבת אחת ממעוזות הליכוד. בועז ביסמוט מסר כי: "ביקרתי בעיר אשדוד, עיר שחיה ונושמת ליכוד. קיבלתי תמיכה מלאה מראש העיר ד"ר יחיאל לסרי. תודה לך אשדוד אהובתי, העיר הראשונה שלי.

פריחה שמעה שמי שלא מפסיק להתרוצץ בימים אלו הוא אשר נהון מסניף הליכוד באשדוד‫, לקראת הבחירוות המקדימות שיתקיימו ב10.8. "המחנה הלאומי וסניף הליכוד באשדוד נמצאים בשעת מבחן”‫, אומר אשר נהון מביכירי סניף הליכוד באשדוד.

באשדוד יש כ‫-4000 בעל זכות הצבעה‫. "בפריימריז שיתקיימו ב-10.8 עלינו לבחור נבחרת איכותית שתביא ניצחון מוחץ לליכוד בבחירות הארציות. אני קורא לכל מתפקדי הליכוד באשדוד להגיע לקלפי שתוצב במתנ״ס קהילתי רובע ט׳, להשפיע, ולהיות חלק מההצלחה״‫.

בימים האחרונים חתמו שרת הפנים ושר המשפטים על מינוי של עוה"ד אייל אילוז לתפקיד היוקרתי של יו"ר ועדת הערר לתכנון ובנייה במחוז תל אביב. מדובר באחד המינויים הנחשבים בענף הנדל"ן.

למעשה תפקיד היושב ראש הינו אסטנציה שיפוטית אחת מעל הועדה המקומית לתכנון ובנייה בעיריית תל אביב‫. אז לאחר 13 שנים בתפקיד סגן היועץ המשפטי של עיריית אשדוד‫, עו״ד אילוז יפרוש לטובת התפקיד‫. עו״ד אילוז נחשב למקצועי בתחומו‫, איש צנוע ולויאלי‫. ופריחה מאחלת לו המון בהצלחה.

במסגרת המאבק בעושק המחיה מטעם ההסתדרות הכללית, הפגינו עשרות נציגי ההסתדרות, פעילים ואזרחים מן השורה מול ביתו של מנכ"ל חברת ׳דיפלומט׳ נועם וימן, והניפו שלטים שבהם נכתב בין היתר: "מפסיקים להיות פראיירים קונים חכם ונלחמים בעושק המחייה", ׳דיפלומט׳ ׳שסטוביץ׳ ו׳קימברלי קלארק׳ נגמרה החגיגה״.

גם באשדוד יצאו להפגנות במרכזים המסחריים אליהם הצטרפו למחאה יו"ר מרחב אשדוד חיים שייב, וסגנו מאיר בן גוזי.

פריחה רוצה להציע ליו"ר מרחב ההסתדרות, למה לחכות עד שההסתדרות תארגן הפגנות ומחאה נגד יוקר המחיה, אפשר לארגן בכל יישוב הפגנות ומחאות נגד יוקר המחייה ונגד מוסדות הגובים מחירים גבוהים, ובאשדוד לא חסרים כאלה, דוגמא: תבדקו בימי שישי כמה עולה לקנות אוכל מוכן לשבת, או כמה עולה אינסטלטור, פריחה חושבת שיש להסתדרות וגם לעירייה לארגן מחאות נגד יוקר מחיה מקומי.

זמרת העשור עדן בן זקן הגיעה היום לרדיו דרום לשידור בתכנית ״בחצי היורם״ עם יורם סוויסה, והפתיעה ילדים בעלי צרכים מיוחדים ביום מיוחד שארגן הרדיו עבורם שכלל סיור באולפנים, הקלטות פינוקים ובשיאו כאמור מפגש מרגש עם עדן בן זקן.

מסתבר כי רדיו דרום פנה לפני מספר ימים  אל עדן בן זקן וסיפר לה, כי נערים ונערות בעלי מוגבלויות עתידים להתארח בתחנה ואחד מהחלומות שלהם הוא לפגוש אותה. עדן לא חשבה פעמיים ולמרות שרק נחתה מחו״ל לפני אותו מפגש, נענתה מיד בחיוב והגיעה עד לבאר שבע לפגוש את אותם ילדים, להתארח בשידור חי בתכנית ׳בחצי היורם׳ עם יורם סוויסה, להצטלם עם הילדים, להתחבק, ולהעניק להם את כל האהבה שבעולם. פריחה שמעה כי לא נשארה עין אחת יבשה.

פריחה שמעה כי ועדת הבחירות של הליכוד פסלה את מועמדותה של מנהל הוסטל ברובע יג׳ לודה גוזוב‫, המקורבת מאוד של סגן ראש העיר שמעון כצנלסון מלהתמודד בבחירות המקדימות לליכוד‫.

התלונה נגדה הוגשה על ידי חברת הליכוד אלה ויינר חברת מועצת העיר אריאל‫, לוועדת הבחירות של הליכוד‫. הנימוק: לודה היא חברת מפלגת ״ישראל ביתנו״ קידמה ותמכה במפלגה הזו בלי בושה‫, תוך שכעת היא ״מבקשת להיבחר לליכוד . יתרה מכך היא משמשת כיום גם כחברת מועצת העיר מטעם ״ישראל ביתנו״ ומקורבת מאוד לסניה כצנלסון איש ״ישראל ביתנו״‫. כאמור‫, הוועדה לאחר שגם גילתה שגוזוב באתר של ״ישראל ביתנו״‫, מודיעה כרכזת דרום קיבלה את העתירה של ויינר וביטלה את מועמדותה

פריחה שמעה כי בשבוע שעבר, סא"ל יואב סוויסה‫, תושב אשדוד השתחרר מצה"ל לאחר 23 שנות שירות‫. יואב התגייס לצה"ל במרץ 1999 כנהג במרכז ההובלה באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, לאחר שסיים קורס קצינים שירת בכל תפקידי הפיקוד ובמגוון תפקידי המטה במרכז‫. בתפקידו האחרון שירת יואב כראש ענף הדלק הראשון במרכז ההספקה המטכ״לי האחראי על כל הניפוק של הדלקים והשמנים בצה”ל‫.

הרגעים המשמעותיים העיקריים שזכורים ליואב מתפקידו הם אלו שבהם הבין את הזכות שניתנה לו כמפקד להשפיע על אוכלוסיות שונות, מגוונות ומאתגרות‫.

בתום שירותו הצבאי יואב לוקח איתו להמשך דרכו כמה תובנות חשובות מהצבא. המרכזית היא כי רק בעבודה קשה, יסודית ומשותפת, מגיעים להישגים ולהגשמה עצמית. לדעתו, בדרך לפסגה ולהצלחה קיימים מכשולים ומהמורות מהם יש ללמוד ולהתעצם לקראת המשך הדרך‫.

לאחר הפרישה יואב מתכנן קודם כל לבלות זמן רב יותר עם משפחתו ולאחר מכן מתכנן להמשיך ולפעול בתפקידים שיוכלו להשפיע על אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית שלנו‫.

פריחה מאחלת לו בהצלחה בחיים האזרחים‫.

פריחה רוצה לעשות לכם היכרות עם שיר בן חמו (22), רכזת מנהיגות צעירה במרכז קהילתי 'עוזיאל' ברובע א’‫, שיצאה השבוע עם 25 חניכים העולים לכיתות י'-י"א לסמינר מדצ"ים (מדריכים צעירים)‫.

בסמינר בחיפה משתתפים 186 מד"צים מכל המרכזים הקהילתיים שבעיר, הנבחנים לאחר שנת לימודים במידת ההתאמה שלהם להדרכה‫.

רועי נפדוב, מנהל מרכז קהילתי 'עוזיאל' הגאה בחניכיו מזמין ילדים ובני נוער תלמידי כיתות ג' עד י"א קורא להצטרף ל-80 החניכים הפעילים אצלו, "הצטרפו לפעילות מנהיגות צעירה ייעודית בתחומים חברתיים – ערכיים- קהילתיים לתפקידי הדרכה המוקדשת בעיקר לגיבוש זהות אישית ולפיתוח יזמות ומעורבות קהילתית‫.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן