בדרך לחתימה על הרפורמה בנמל אשדוד

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, יו"ר איגוד עובדי התחבורה אבי אדרי, ונציגי הוועדים בנמל אשדוד הגיעו להבנות מול המשנה לממונה על השכר אפי מלכין, נציגי משרד התחבורה והנהלת הנמל. נמל אשדוד: "הצעת המתווה להסכם טרם אושרה בנמל"

צילום: רותם סבג
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

האם סוף סוף אחרי מו״מ מייגע שנמשך מעל שבע שנים, הושגה פריצת דרך לחתימה על הרפורמה בנמל אשדוד? כך מסתמן לאחר הודעה בדבר התקרבות הצדדים אשר הגיעו לפריצת דרך ״היסטורית״ בדרך להסכם הרפורמה.  הצדדים עוד ישובו ויפגשו בימים הקרובים עד להשגת הבנות מלאות והחתימה על ההסכם הרפורמה.

יו״ר ההסתדרות ארנון בר-דוד בירך על ההבנות וציין כי יש בשורה למשק, לאחר שהצדדים הגיעו להבנות ועומדים בפני פריצת דרך: ״ בהידברות, בשיח מכבד וללא שביתה, הצלחנו להביא לקו הגמר רפורמה חשובה, מורכבת ומשמעותית ביותר למשק. זהו רגע היסטורי ואני רוצה להודות לכל השותפות והשותפים להבנות, ובראשם לשרת התחבורה מירי רגב שנרתמה כדי לקדם את הנושא. תודה מיוחדת ליו"ר איגוד עובדי התחבורה, אבי אדרי, ולכל ראשי וחברי הוועדים בנמל אשדוד, שעשו הכול, ואף מעבר לכך, על מנת שנוכל להביא בשורה אמיתית לעובדים, לענף הנמל וכל הכלכלה הישראלית״‪.

ארנון בר דוד

יו״ר איגוד  עובדי התחבורה בהסתדרות אבי בירך אף הוא על המוגמר ״ הגענו להסכם  מצוין לעובדי הנמל, דאגנו לבטחון הכלכלי והתעסוקתי של עובדי הנמל, לרבטת ובמיוחד לעובדי הגיוון התעסוקתי. בימים אלו אנו שוקדים על הכנת ההסכמים״‪.

 מנמל אשדוד נמסר:"הצעת המתווה להסכם שנידונה בימים האחרונים עם ההסתדרות, עדיין לא הוצגה בדירקטוריון נמל אשדוד ולא נלמדו משמעויותיה הכלכליים, ומכאן שלא אושרה”.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן