באשדוד נמצאים בבידוד 37 תושבי העיר לאחר ששבו ממדינות נגועות

37 תושבי אשדוד נמצאים בבידוד ביתי לאחר שחזרו ממדינות שמשרד הבריאות הגדיר כנגועות בקורונה . בנמל אשדוד, חסמו כניסת אניית מטען מאחר ואחד מעובדיה קוריאני. ומנהל היחידה למחלות זיהומיות באסותא גילח את זקנו שיוכל לטפל טוב יותר בחולי קורונה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בהלת הקורונה נמשכת. השבוע פרסם משרד הבריאות נתונים על הישראלים ששבו ממדינות בהן היו מקרי מחלת הקורונה ואשר נמצאים בבידוד ביתי. מהנתונים עולה כי מדובר ב- 1,600 ישראלים הנמצאים בבידוד. 37 מהם הם תושבי אשדוד. כידוע מחשש להתפשטות החידק בארץ הורה משרד הבריאות לישראלים שחוזרים ארצה ממדינות בהן החידאק גרם לחולים, כמו סין, לשהות למשך שבועיים בבידוד ביתי , גם אם לא פיתחו סימני מחלה. מחשש שנחשפו לחידק. מדובר במדינות: סין, יפן, דרום קוריאה, הונג- קונג, מקאו, סינגפור ותאילנד. מהנתונים עולה שבתל אביב יש מספר הכי גבוה של אנשים בהסגר ביתי. 102 חיפה עם 97 ירושלים עם 77 ראשון לציון עם 62 ובאשדוד כאמור 37 תושבים שנמצאים בבידוד. רוב האנשים שנמצאים בהסגר ביתי הגיעו מחופשה בתאילנד. 841 אנשים.

והשבוע דווח כי בנמל אשדוד חסמו כניסת אונית מטען שהגיעה מצרפת זאת מאחר ועל סיפונה נמצא אדם שהגיע לאחרונה מקוריאה הדרומית.

ובבית חולים אסותא נקט ד״ר טל ברוש, מנהל היחידה למחלות זיהומיות ומרכז הצוות הלאומי לטיפול במגפות בישראל, בצעד חריג לאחר שגילח את זקנו למען טיפול טוב יותר בחולים. אומר ד״ר ברוש : "כמי שלוקח תפקיד משמעותי בהיערכות הלאומית להתמודדות עם התפרצות הקורונה החלטתי לוותר על הזקן. אנשי צוות רפואי נדרשים להשתמש במסיכות N95/FFP2 על מנת לטפל בצורה בטוחה בחולי קורונה. המסיכה אינה עובדת היטב על זקנים כיוון שהזקן מפריע לאיטום המסיכה. מקווה שזה היה לשווא, אבל מאמין שבשלב כזה או אחר יגיע החולה הראשון לבית החולים שלי – ואני מתכוון להיות הרופא הראשון שיקבל את פניו. אני מוכן. יהיה בסדר".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן