"את עובדי הנמל הפוליטיקה לא מעניינת ולצערי נפגענו מפוליטיקה זולה בנמל"

ממלא מקום יו"ר ועד נמל אשדוד מישל ביטון בטור שכתב מדם ליבו על המשבר בנמל וכועס שתמיד מטילים את האשמה על העובדים:"לא יתכן שתמיד יש אצבע מאשימה נגד עובדי הנמל. אנחנו עובדים 24/7 ומתמודדים עם חוסר משאיות באופן יום יומי. נהגי משאיות
הערבים חוגגים רמאדן ויש חוסר במשאיות שפוגע מאוד בתפקוד פריקת האוניות. אם אנחנו היינו חוגגים מייד היו כותרות בתקשורות שעובדי הנמל חוגגים ויש פקקים"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מעבר לכך יש את בעיית איכות הסביבה. לא יתכן שעל כול משב רוח הם עוצרים עבודה בנמל!
באף נמל בעולם לא עוצרים עבודה בשל מזג אוויר.
הוכחנו להם שיש לנו ציוד מתאים ועובדים מיומנים שיכולים למנוע מפגע סבבתי ואין התחשבות מצידם והם אף מתעלמים מבקשות ההנהלה.
אנו העובדים מרגישים שעושים הכול להשמיץ אותנו !!
בזמן שרק 2 הנקודות שציינתי יכולו להוריד מהעומס שיש בחוץ, בזמנו תקפנו את הסוכנים של מטען הברזל ,שפוקדות את הנמל באוניות לא בטיחותיות ובטעינה שמעכבת את פריקת המטען.


הנהלת הנמל יחד עם הוועדים הסבירו לסוכנים
ואף הוציאו מכתב שאוניה שלא תגיע מסודרת ולא בטיחותית לא תכנס, וראו מה הפלא , האוניות כבר מספר חודשים מגיעות מסודרות וקצב הפריקה שלהם מהיר יותר, לעומת אוניות צובר שמגיעות עם מים שגורם לכך שהחומר נהיה בוצי וזה מקשה על פריקת האוניה.
אונית צובר אמורה להיות בנמל מספר ימים ובצורה הזו שמגיעה נשארות מעל שבוע.
ואת הנקודות האלו שהעלתי בקטנה לא מעניין אף אחד בממשלה שיודעים לתקוף שבגללנו העובדים עלו המחירים. אני אומר שזה ולשיט אחד גדול !!.


בצפון יש 3 נמלים. 2 מהן בבעלות פרטית ויש יותר אוניות שממתינות בצפון מאשר באשדוד ! מישהו פונה לבעלים הפרטים ? מישהו שואל למה יש אוניות בחוץ ? התשובה ממש לא !!. הם בעלי ההון
ומפחדים להתעסק איתם !!
המדינה הבטיחה לנו תחרות הוגנת. אני דורש תעמדו במילה. אישרתם לנמל הדרום לתפעל את הרציפים החדשים תאשרו גם לנו לתפעל את רציף 24 וכנל רציף 25 שעומדים ריקים ובחוץ יש אוניות שיכולות להיקשר לרציפים.


עובדי הנמל עובדים בחגים. לא יוצאים לחופשות רגילות. בזמן מלחמה עובדים כשיש טילים מעל הראש. בקורנה עבדנו סביב השעון וכול זה נעלם מעינה של התקשורת?
תעשו פעם כתבה אמיתית ותצלמו יום בחיי עובד נמל ? לאאאאאא. העומס לא רק נובע מהסיבות שצייניתי. האוכלוסיה גדלה יש כלכלה חזקה. יש יותר יבוא יותר מאשר יצוא, אנחנו נשארנו אותו נמל. אם היו משקיעים בפיתוח הנמל ובהארכת הרציפים במקום לבנות נמל חדש ולבזבז כספי ציבור במקום זה עושים ופולטיקה זולה אז היינו נמצאים במקום אחר


את עובדי הנמל הפולטיקה לא מעניינת ולצערי נפגענו מפוליטיקה זולה בנמל !

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן