"אתרי הבנייה במסגרת תמ"א 38 בעיר אשדוד הפכו להיות מלכודת מוות לפועלים"

ישראל אסל, עו"ד היועץ המשפטי של הפורום למניעת תאונות בעבודה טוען כי באשדוד יש ריבוי של נפגעים בתאונות באתרי בנייה של תמ"א 38. המשטרה פתחה בחקירה

עו"ד אסל.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עו"ד ישראל אסל מתריע מפני תופעה של נפגעים רבים בתאונות עבודה באתרי בנייה של תמ"א 38 באשדוד. היום נפגע עובד ונפצע היום באורח אנוש, בתאונה קשה שאירעה באתר בנייה באשדוד.

לדבריו:"אתרי הבנייה במסגרת תמ"א 38 בעיר אשדוד הפכו להיות מלכודת מוות לפועלים. ביום 28.2.21 התחשמל למוות פועל באתר בנייה ברח' עוזיהו בעיר, הפועל עלי חטיב ז"ל איבד את חייו באתר תמ"א 38 ברח' האשכול 6 בעיר לאחר שנפל מפיגום. ריבוי התאונות בעיר אשדוד, במיוחד במסגרת פרוייקטים של תמ"א 38 מחייב תשומת לב וטיפול מיוחד של העירייה וזאת גם כדי לשמור על בטיחות העובדים וגם כדי לשמור על בטיחות תושבי אשדוד שממשיכים להתגורר בפרוייקטים הללו תוך כדי ביצוע עבודות הבנייה. החובה לשמור על חיי התושבים והעובדים מוטלת על העירייה וזאת מכוח סעיף 236 לפקודת העיריות ואם היא לא תקפיד לעשות כן היא עלולה להימצא אחראית בנזיקין למותו של העובד".

המשטרה פתחה בחקירה

משטרת ישראל פתחה לפני זמן קצר בחקירה בעקבות נפילתו מגובה של אדם באתר עבודות בעיר אשדוד, שכתוצאה ממנה הוא פונה במצב אנוש לבית החולים.
חוקרי המשטרה נמצאים בזירה והחלו לחקור את המקרה. טרם התבררו זהותו של הפצוע ונסיבות הימצאותו באתר העבודות.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן