אשה בהריון תובעת שתי חברות ביטוח לאחר שנפגעה בתאונה ברכב חונה

כך עולה מתביעה שהגישה לבית משפט השלום באשדוד באמצעות עו"ד דותן לינדנברג נגד חברות הביטוח שומרה שביטחה את הרכב בה ישבה וששייך לקרוב משפחתה ונגד חברת איילון שביטחה את הרכב הפוגע

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בערב קיצי וחם במיוחד בשנה שעברה, אשה בהריון בת 28, תושבת אשדוד, ישבה במושב האחורי של רכב מסחרי שחנה ברחוב משה אבן עזרא בעיר. דלת ההזזה במסחרית המזדה  נותרה פתוחה שלפתע הגיח רכב מסוג ניסאן נהוג בידי תושב העיר ופגע בדלת ההזזה בעת שרגלה הייתה מונחת על המסילה. כתוצאה מכך הדלת נעה במהירות על המסילה תוך שהיא מוחצת את  הבוהן ברגלה השמאלית.

מיד לאחר התאונה הצעירה פנתה למוקד לרפואה דחופה בטרם, שם אובחן כי כתוצאה מסגירת הדלת נגרם שבר לבוהן. בתביעה נטען כי מאז התאונה, הצעירה סובלת מהגבלות תנועה בכף רגל שמאל, היא מתקשה בהליכה ובעמידה ממושכת.

חברת שומרה המבטחת את הרכב בו ישבה, דחתה תביעתה לקבלת פיצוי על נזקיה בטענה, כי הרכב שבו שהתה בעת התאונה, חנה שלא כדין בחנייה של תחנת אוטובוס והוסיפה, כי בגלל שהרכב חנה ולא היה בנסיעתה בזמן התאונה, אין מדובר בשימוש ברכב לפי פירוש  חוק  הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים.

לאור הסירוב, נעשתה פנייה לחברת איילון, חברת הביטוח שביטחה את הנהג הפוגע וחברת הביטח התעלמה מפנייתה.

בעקבות כך בא כוחה, עו"ד תאונות(מ) דרכים דותן לינדנברג העוסק בתביעות בגין נזקי גוף,  הגיש תביעה נגד שתי חברות הביטוח תוך שהוא דורש לפצותה עבור כאב וסבל, הפסד ימי עבודה, עלות טיפולים רפואיים ועזרת הזולת.

טרם הוגש כתב הגנה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן