אשדוד על הזום

קבוצת הפייסבוק ”אשדוד ב-ZOOM" נפתחה לפני מספר חודשים ונועדה לאפשר לצלמים ולחובבי צילום לשתף את הצילומים שלהם, ולהציג את היופי של העיר כפי שנתפס בעיני התושבים

צילום: אבי פלדמן, אריאלה בהלול, רינה גל
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מספר קבוצות בפייסבוק קיימות באשדוד, ביוזמתו של פעיל הציבור ומעצב השיער שמוליק דואק כגון: ׳ערבים זה לזה באשדוד׳, ׳כל מה שמפריע לי באשדוד׳ וגם ׳תנו כבוד לאמני אשדוד׳. אבל הקבוצה האחרונה שפתח שנקראת אשדוד ב-ZOOM היא אולי המסקרנת ביותר, בעיקר בגלל הצילומים המרהיבים שתושבי העיר משתפים בה.

שמוליק, מאיפה בא הרעיון ?

"אשדוד בורכה בהמון מקומות אטרקטיביים לצילום, וכאן בקבוצה תושבים יכולים לספר את הסיפור של העיר מהזווית שלהם – שכונות, תושבים, נופים, שקיעות, פארקים, אירועים, פסטיבלים או כל דבר שקורה בעיר ובא להם להנציח ולחלוק”.

מני הרוש

ואכן שיתוף הפעולה של החברים בקבוצה לא איחר להגיע. פתאום הם גילו את כישרון הצילום שלהם והם רוצים לחלוק אותו עם כולם. חלקם גילו את כישרון הצילום שלהם דווקא בזכות הקבוצה שרק הולכת וגדלה, ומכילה כבר 1,140 חברים.

"בעידן שבו לכל אחד יש טלפון נייד, ובכל מכשיר יש מצלמה באיכות טובה, יש לנו את היכולת להנציח כמעט כל דבר בכל רגע נתון".

צילום: רינה גל

מי שנכנס לקבוצה לא יכול שלא להתרשם מהצילומים שחלקם עוצרי נשימה, עד שלפעמים מתקשים להאמין שזה צולם ממש כאן בעיר, ושכל היופי הזה נמצא סביבנו ולידנו.

צילום: שמוליק דואק

דואק: "הקבוצה הזאת מחברת יותר את התושבים לעיר. אנשים מגלים מקומות שלא ראו קודם ולא ידעו על קיומם. חלקם נפעמים מהצילומים של האחרים, תוהים "איך לא שמנו לב לזה קודם?" שואלים "איפה זה צולם?" ומפרגנים אחד לשני על הצילומים".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן