אשדוד נערכת לאלפיס: "רוחות עד 80 קמ"ש מלוות בגשם וקור עז"

*פקודת החורף הופעלה- העירייה מבקשת מהתושבים חזקו או הכניסו פריטים שעלולים לעוף, נכנסת מערכת מזג אוויר עם משבי רוח עד 80 קמ״ש

צילום: יחצ עיריית אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

החל מרביעי בבבוקר, תיכנס אשדוד לרמת כוננות 3+ נוכח צפי לרוחות חזקות מאוד ומשקעים כבדים . בעירייה פנו היום ליזמים באתרי הבנייה ולתושבים בבקשה לחזק כל מה שעלול לעוף ולגרום נזק. צוותים מתוגברים של עיריית אשדוד , יפעלו כדי למנוע סתימת קולטנים והצפות שעלולות לגרום לסגירת צירים. ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "פועלים לשמור על שגרת חיים ומניעת פגיעה בחיי אדם"

הערכת המצב של מטה החורף של עיריית אשדוד קובעת כי החל משלישי בלילה עם התחזקות משמעותית ברביעי בבוקר והשיא יהיה בערב עד חמישי, תיכנס מערכת חורפית משמעותית לעיר שתכלול גשם, ברד, קור עז ורוחות במהירות של עד 80 קמ"ש. במטה שמו דגש הפעם על עוצמת הרוחות וכבר נערכו בשטח עם התראות שנשלחו לבעלי המנופים בעיר, וקריאה לתושבים לקשור ולחזק חפצים שעלולים לעוף ברוח וגם איסכוריות.

ראש מנהל תפעול-שלמה רוטנברג: "הצוותים שלנו פרוסים בשטח וערוכים לכל תרחיש. מחמם את הלב לשמוע מהם על הרצון להיות שם עבור התושבים, אני בטוח שהערבות ההדדית הזו תוביל אותנו להצלחה כמו שחווינו במערכות הקודמות".

מהדיון שהתקיים היום (שלישי) עולה כי יש חשש מסחף שיוביל לאסופות זבל לקולטנים ולכן הוחלט כבר כעת לתגבר צוותים שיסיירו בשטח. ראש מנהל תפעול שלמה רוטברג ציין כי רמת הכוננות תהיה 3+, וכי עדכון הכוננות יתבצע בהתאם לתחזית של חברת Tomorrow.io ולתנאים שייווצרו בשטח. בדיון השתתפו בנוסף גם מנהל אגף הביטחון אריה איטח, מנהל מרכז שליטה ובקרה דוד דבש ומנהלי צוותים.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי"ההיערכות המוקדמת שלנו הוכיחה את עצמה בפעמים הקודמות ואני בטוח שגם את אלפיס נעבור בשלום".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן