אשדוד חנכה שלושה בתים חדשים לתנועות הנוער בהשקעה של מליונים

תנועות הנוער העובד והלומד, בני עקיבא והשומר הצעיר ייהנו כל אחת ממבנה חדיש. בקרוב ייבנה מבנה גם לצופים במסגרת ההשקעה בחינוך הבלתי פורמלי העירוני. ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "מבני הבטון נוצקו מערכים של בני הנוער שהעניקו לכולנו חיבוק חברתי בתקופת הקורונה וזה המקום להודות להם"

צילום: שמואל דוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ד"ר יחיאל לסרי חנך הבוקר (יום שלישי) את המבנים שעלותם, יחד עם מבנה הצופים, נאמדת בכשישה מיליון שקלים. "על דלתות הכניסה יהיה כתוב כאן יגדל דור ערכי, ציוני, עם אהבה למולדת", ציין ראש העיר. הוא הודה למפעל הפיס על ההשקעה התקציבית האדירה באשדוד לאורך השנים, אשר "תורמת רבות להתפתחותה ולשגשוגה של העיר ולבנייה רחבת היקף של גני ילדים, בתי ספר, היכל תרבות עירוני, מועדוני נוער ומרכזים קהילתיים בעיר". בטקס השתתפו מנהל מחלקת מבני תרבות וסביבה במפעל הפיס, אבי דבי, נציגי תנועות הנוער בעיר, המשנה לראש העיר וממונה על תחום הנוער, יניב קקון, ראש מנהל החינוך אריה מימון, ומנהלת תחום הנוער, מזל שאלתיאל.

בעשור האחרון שמה עיריית אשדוד את הנוער העירוני בראש סדר העדיפויות, וחנוכת הבתים החדשים היא המשך ישיר לפעילות החינוך הבלתי פורמלי המתעצמת בעיר. בני ובנות הנוער זוכים בכל שנה בפרסים יוקרתיים ומשתתפים בפרויקטים מובילים ברמה הארצית והבינלאומית, המצטרפים לפרסים עירוניים ששיאם ב-2019 עם הכתרת אשדוד כעיר הנוער בזכות התנדבות הרחבה של בני הנוער, ארגוני הנוער ותנועות הנוער. בני הנוער אף עמדו בראש ההתגייסות להמשך תפקוד תנועות הנוער במהלך הקורונה, וסייעו לרשות המקומית כ"צבא חברתי" שנרתם להתמודדות עם כל אתגר.

התוצאות לא איחרו לבוא: כיום מספר החניכים הפעילים בתנועות וארגוני הנוער ופרויקטים בכל אשדוד עומד על כ-8500.בתחום הנוער לא שוקט על השמרים ובימים אלה מקודמים פרויקט המגדלור שיקרא על שמו של ח"כ וסגן ראש העיר לשעבר אילן גילאון ז"ל, שהלך לעולמו בתחילת מאי, מבנה "כנפיים של קרמבו", פעילות מרכזי הנוער השכונתיים (מנ"ש) שפתחו בשנתיים האחרונות, מבני תנועות הנוער בתוך בתי הספר ועוד.

"יש לנו נוער מצויין ומגיע לו את הטוב ביותר!", אמר יניב קקון יו"ר תנועת אשדודים והמשנה לראש העיר בהתרגשות ניכרת, "נמשיך לבנות ולפתח כך שלכל בן נוער אשדודי יהיה בית להשתייך אליו, להתפתח ולתרום חזרה."

"כמי שגדל בתנועות הנוער ומחובר אליהן ביום יום, חנוכת שלושת המבנים הבוקר מרגשת אותי מאוד. המשיך קקון ואמר, "זה צעד נוסף בתוכנית שבנינו עם בני ובנות הנוער שלנו בהשקעה של תקציב הנוער הגבוה ביותר שידעה אשדוד.

אשדוד שמה את הנוער בראש סדר העדיפויות ואני מבקש להודות לשותפים הרבים לדרך. לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, על קידום תפיסה עירונית פורצת דרך. למנהל החינוך ומפעל הפיס על שילוב הכוחות, לצוות תחום הנוער והעומדת בראשו מזל שאלתיאל ולתנועות הנוער על העשייה, האהבה והמקצועיות."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן