אשדוד במפגן תמיכה ענק חגיגי לסביבה

תחרות רפסודיה ענקית, סדנאות ופעילויות, תיאטרון רחוב ומיצגים אמנותיים אקולוגיים, תצוגת תכלית של אגף החופים, דוכני אמנות, מוזיקה מצוינת. כל זה קורה ב-30.6 בחוף הקשתות בפעילות חינמית לכל הגילאים, שנועדה להעלות את המודעות לשמירה על איכות הסביבה. כל הפרטים בפנים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עם סיום הלימודים בבתי הספר באשדוד ופתיחת החופש, יתקיים אירוע "הרפסודיה" בקשתות בין השעות 16:00-20:00 באירוע שיכלול הופעות של הרכבים מקומיים, D.j רז סיסו, תחרות רפסודות נושאת פרסים שאותן יבנו המשתתפים מחומרים ממוחזרים בלבד, כוכבי הילדים האהובים חיפזון וזהירון שומרים על הסביבה במופע בידור מוזיקלי מקפיץ ועוד.

את האירוע כולו ינחה גל זהבי, והוא ייערך בשיתוף מועצה אזורית חבל יבנה, מועצה מקומית גן יבנה, מפעל הפיס ומרחב יצירה אשדוד.
הפרויקט ביוזמת אורנה שי שהרבני בוגרת קורס מנהיגות אזרחית באמצעות תרבות ואמנות.

אשדוד הפכה בעשור האחרון לעיר מובילה בכל הקשור לאיכות הסביבה, ופועלת על פי מדיניות ירוקה שמוביל ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי. השמירה על הסביבה ניכרת ביבשה וגם בסביבה ימית נקייה ומושקעת, וייזום פרויקטים מרשימים כמו "החוף שלי רב פעמי" להוצאת הכלים החד פעמיים מהחופים ו"חוף בלי פח" בחוף באר שבע, שמהם באים ללמוד גם מרשויות אחרות. העיר זכתה בפעם התשיעית ברציפות בדגל הכחול, והיא הכניסה גם למערכת החינוך את חשיבות הקיימות ויצירת סביבה מזמינה ואיכותית יותר.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן