אשדודית שנמצאת בבידוד עם בנה:"אין באשדוד קלפי ייעודית למבודדים כמונו"

מיה ברודסקי מאשדוד נמצאת בבידוד כבר שבוע עם בנה לאחר ששבן עם עוד מעל 30 תושבי אשדוד מתחרות בענף טאקוונדו באיטליה. מחר יש בחירות וביררה היכן היא מצביעה. בוועדת הבחירות שלחו אותה להצביע בבאר שבע או באשקלון כי באשדוד אין קלפי ייעודית. "ממש מבאס אותי" היא אומרת

מיה ובנה יואב על רקעהוותיקן באיטליה. "לא יודעת מה לעשות. אני רוצה להצביע". צילום: אלבום משפחתי
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מיה ברודסקי ובנה בן ה10 שבו באחרונה עם משלחת של מעל 30 איש מאשדוד מאיטליה, נכנסו לבידוד וכעת מתברר להם שמי שרוצה להצביע בקלפי ייעודית לא יכול. למה? כי אין קלפי כזו בעיר.  מיה שנמצאת בבידוד עם בנה בדירתם באשדוד ביררה בוועדת הבחירות נאמר לה כי אם ברצונה להצביע היא יכולה לעשות זאת באשקלון או בבאר שבע. "זה לא ייאמן" היא אומרת בשיחה מביתה עם אשדוד10. "זה גם לא נשמע חוקי ולא הגיוני. עיר חמישית בגודלה ולא יהיה בה קלפי ייעודי?".

ש. אז מה תעשי? תסעי לאשקלון?

"לא. אין לי כרגע רכב פרטי ואסור לי על פי הנחיות משרד הבריאות לעלות בתחבורה ציבורית כי זו עבירה פלילית. מצד שני, מונעים ממני זכות יסוד להצביע. אני לא יודעת מה לעשות"

מדובר בנבחרת מענף טאקוונדו מאשדוד ורחובות שיצאה לפני כשבועיים לאיטליה לתחרות פתוחה ברומא. הקבוצה שמונה מעל 30 איש וכללה את המאמנים והילדים המתחרים וההורים. היא סיפרה לאשדוד10 שהם דווקא הביאו הישגים יפים ומדליות.

היום התקשרה מיה למוקד העירוני כדי לברר היכן יש קלפי ייעודית באשדוד, לכאלה שמצויים בבידוד לאחר ששבו ממדינות נגועות. "במוקד לא ידעו לענות לי והפנו אותי למשרד הפנים. שם לא ענו בכלל וחזרתי למוקד העירוני שהקריאו לי כתבה  מעיתון על הערים שיש בהם קלפיות ייעודיות. אשדוד לא מצויה בה. בסוף גם הגעתי לוועדת הבחירות המרכזית"

ש. ומה אמרו לך?

"שאין באשדוד קלפי ייעודית ואם אני רוצה יש לי שתי ברירות או שאני נוסעת לאשקלון או באר שבע או שאני לא אבחר בכלל ואשאר בבית. פשוט בדיחה. המדינה מטילה עלי בידוד ואני מבודדת ולא מוצאים עבורי פתרון להצביע? זה מבאס אותי. אני ממש רוצה לממש זכותי להצביע והמדינה לא מסייעת ולא מאפשרת לי התנאים"

מיה ובנה יואב מאז ששבו מאיטליה נמצאים בחדר בבית בבידוד כששאר בני המשפחה נמצאים בשאר חלקי הבית בלי קשר פיזי איתם. "זה לא קל אבל נעבור את ה" היא אומרת לאשדוד10. "אנחנו כבר שבוע בבידוד וברוך השם חשים בטוב".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן