אשדודיות מצטיינות במכללת אחוה

המכללה האקדמית אחוה ערכה טקס הוקרה חגיגי לסטודנטים המצטיינים בתארים ראשון ושני מכלל בתי הספר. בעקבות מגבלות הקורונה, הטקס שודר בשידור חי ביוטיוב כך שכלל בני המשפחה והחברים יכלו גם הם לצפות ולקחת חלק. נשיאת המכללה פרופ' יפעת ביטון: "המצוינות במכללה האקדמית אחוה היא ערך יסוד שמצמיח את קבוצת המצטיינים"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

המכללה האקדמית אחוה ביום ג' בשעות הערב טקס הוקרה לסטודנטים המצטיינים מבתי הספר ומתכניות הלימוד השונות. בעקבות מגבלות הקורונה, הטקס השנה, אשר התקיים בסימן "מצוינות משנה מציאות", צולם מאולפן מקצועי ושודר בשידור חי וחגיגי ביוטיוב ובפייסבוק כך שכלל בני המשפחה וחברי הסטודנטים יכלו להשתתף ולהתרגש ביחד ללא מגבלת מקום ומרחק. במסגרת האירוע, אשר נערך במעמד נשיאת המכללה פרופ' יפעת ביטון, יו"ר האסיפה הכללית של המכללה, אלוף במיל' חגי טופולנסקי, גונדר משנה בדימוס הגברת שרה פרידמן, יושבת ראש הועד המנהל, מנכ"לית המכללה ד"ר אתי גרובגלד, דיקני בתי הספר, דיקן הסטודנטים, הסגל האקדמי והמינהלי של המכללה, הוענקו תעודות הצטיינות ל-44 סטודנטים, מתוכם 16 מצטייני נשיאה, 24 מצטייני דיקן ו-4 מצטיינים חברתית. 

מהעיר אשדוד 2 סטודנטיות מצטיינות הלומדות באחוה- טלי לסניק, סטודנטית להפרעות בתקשורת, מצטיינת נשיאה זו השנה השנייה, וקטי אלמקייס אשר לומדת הוראה לחינוך המיוחד, מצטיינת דיקן. 

במהלך הטקס, התרגשו המשתתפים מכך שנשיאת המכללה, הממונה לפיתוח אקדמי והדיקנים, הפתיעו את המצטיינים בבשורה על הצטיינותם בשיחה טלפונית מרגשת ומפתיעה. השיחות המפתיעות תועדו בווידאו שהשאיר את כל הצופים מחויכים.

צילום: אלי זנתי

בהמשך הוצגו כלל הסטודנטים המצטיינים אשר שיתפו כל אחד ואחת במוטו שלו להצטיינות. הסטודנטיות אשר הצטיינו בגין פעילות חברתית בפרויקט קהילות הסטודנטים תוצרת הארץ ספרו על תחושת המשמעות והאתגר הטמון בתרומה לקהילה המתעצם במיוחד בימי קורונה.

עוד במהלך הטקס הוצג קליפ מיוחד של ההרכב "קולות שלובים"- מיזם חברתי מוזיקאלי ייחודי של המכללה כחלק מתכנית התקווה הישראלית. הרכב רב תרבותי של סטודנטים יהודים וערבים, הלומדים ויוצרים יחדיו בקורס ובסמינר, בהנחייתה של המרצה חנה אבוחצירה. הם לא נתנו לא לקורונה ולא לסגרים לעצור אותם ועבדו יחד על הפקת  קליפ בעיבוד מוסיקאלי מרגש משלהם לשיר "שירו של שפשף". 

לקראת סיום הטקס, התבשרו הסטודנטים כי תעודות ההצטיינות שלהם נשלחות באותם רגעים  אליהם לטלפון הנייד וכי ראשי הראשויות בהם הם מתגוררים, הכינו גם הם הפתעה ושלחו ברכה מצולמת לכל אחת ואחד מהם, וזאת כחלק משיתוף הפעולה האזורי שהמכללה שמאמינה בו. 

נשיאת המכללה פרופ' יפעת ביטון: "המצוינות במכללה האקדמית אחוה היא ערך יסוד שמצמיח את קבוצת המצטיינים. המצטיינים גם הם נותנים בחזרה למכללה ולחברה בהפיכתם לשגרירי מצוינות בסביבתם. אנו גאים בהם על מחויבותם למצוינות גם בתקופה סוערת זו. אם ההשכלה הגבוהה היא המפתח להצלחה והגשמה עצמית, המצוינות שבה היא מפתח המאסטר לדלתות החיים".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן