ארנון זמורה ז"ל הגיבור שהציל רבים וחילץ חטופים נפל במהלך החילוץ בעזה

"הלוחמים הגיבורים שלנו פעלו הבוקר תחת אש כבדה ולחמו למול מחבלים ארורים. את לוחמי הימ"מ לא ניתן לחשוף – אבל חשוב שעם ישראל ידע שיש לו על מי לסמוך – לוחמים אמיצים וערכיים ששמים את ביטחון המדינה ואזרחי ישראל בראש מעייניהם.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ארנון ז"ל, התגורר בשדה דוד, בגיל 36, נשוי ואב לשניים, היה מהלוחמים שלחמו בגבורה עילאית ב7.10, בין היתר ביד מרדכי בקרב בו נבלמו עשרות מחבלים מלהתקדם צפונה, ובמבצעים נוספים רבים לסיכול טרור, ובפעילותיו, הגן על מדינת ישראל.

מפקד משמר הגבול, ניצב בריק יצחק התייחס לפעילות הימ"מ: "לוחמי הימ"מ – היחידה המיוחדת ללחימה בטרור של משמר הגבול, פעלו הבוקר בשטח רצועת עזה להשבתם של ארבעת החטופים הביתה.

היחידה פעלה בזכות מודיעין איכותי ולאחר תכנון מבצעי מוקפד ויסודי שאפשר את הצלחת המבצע יחד עם שב"כ וצה"ל.

לוחמי היחידה, שבלמו את מתקפת הטרור ב7.10 ולפני מספר חודשים חילצו חטופים חיים ברפיח, עשו זאת שוב הבוקר – במקצועיות, בנחישות, תוך סיכון חייהם.

הלוחמים הגיבורים שלנו פעלו הבוקר תחת אש כבדה ולחמו למול מחבלים ארורים. את לוחמי הימ"מ לא ניתן לחשוף – אבל חשוב שעם ישראל ידע שיש לו על מי לסמוך – לוחמים אמיצים וערכיים ששמים את ביטחון המדינה ואזרחי ישראל בראש מעייניהם.

ברגשות מעורבים, אנו מבשרים שחולצו ארבעה חטופים בחיים, אך גם נפל מפקד צוות בימ"מ – פקד ארנון זמורה ז"ל במהלך הלחימה למול המחבלים במבצע. בשם משמר הגבול, אני משתתף בצער המשפחה. מג"ב ילווה את משפחתו לעד."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן