אריה דרעי פתח את מערכת הבחירות באשדוד

יו״ר תנועת ש״ס הרב אריה דרעי קיים סיור נרחב בעיר אשדוד יחד עם מ"מ ראש העיר אבי אמסלם, במהלכו נועדו השניים עם ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי. בהמשך קיים יחד עם חברי הכנסת של ש״ס שורת מפגשים עם עשרות מנהלי מוסדות, רבנים, ראשי קהילות, מנהלי אזורים ופעילים מרכזיים בעיר

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הסיור בעיר החל בשעות הבוקר, אז הגיע יו"ר תנועת שס דרעי לקומה החמישית בבניין העירייה לפגישה אישית ב-6 עיניים עם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ומ"מ ראש העיר ויו"ר שס המקומית אבי אמסלם. בפגישה קיבל יו"ר ש"ס סקירה על הפעילות השוטפת לרווחת התושבים‫, והמשך הגדלת הפעילות לטובת ציבור שומרי התורה והמסורת בעיר, כמו כן‫, שוחחו השלושה על הבחירות הארציות הקרבות‫.

משם המשיכו יו"ר ש"ס הרב דרעי ראש העיר לסרי ומ"מ ראה"ע אמסלם לטקס חנוכת מקווה 'טהרת אברהם' ברובע יא' ברחוב הר חרמון שעבר שיפוץ יסודי ברמה גבוהה ע"י המועצה הדתית ובסיוע משפחת מגד‫, שתרמה תרומה נכבדה לכבוד אב המשפחה אברהם מגד ז”ל‫.

המארח הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית, קיבל בחביבות את הרב אריה דרעי עם הגיעו למקום, אשר הביע את התרשמותו מהיופי וההדר המושקע במקוה טהרה הנוכחי.

הרב עובדיה דהן נתן סקירה רחבה על כל ההידורים שנעשו במהלך השיפוץ, אנו רואים כיום מקוה חדש לחלוטין ברמת גימור מיוחדת וגבוהה. בהתיעצות עם אדריכלית מקצועית, חשבו על כל פרט ופרט על מנת לתת נגישות נוחות ויופי מכל פינה, המקווה מאובזר במיטב השכלולים, ברמה גבוהה במיוחד, לצד כלים סניטריים מודרניים.

בכניסה למקוה החדש כובד הרב אריה דרעי בגזירת הסרט יחד עם הרבנים הראשיים, ראש המועצה הדתית וראש העיר.

הרב יוסף שיינין הרב הראשי, בדבריו ציין את השמחה הגדולה במעמד קדוש זה שמרבים קדושה בעם ישראל, ואמר, יש לנו ב"ה ראש מועצה דתית פעיל ובעל מרץ אדיר, שהוא גם תלמיד חכם ומרביץ תורה ועוסק במלוא המרץ בכל השטחים במועצה הדתית, העומד מאחורי 11 מקוואות טהרה כשהכל עושה יחד עם ראש העיר היקר שלנו ד"ר יחיאל לסרי.

יש לנו הכרת הטוב לרב עובדיה דהן על כל העשיה הברוכה שעושה כאן בעירנו, תבוא עליך הברכה, ברכות גם לראש העיר הנכבד ד"ר יחיאל לסרי ואורחנו החשוב מקים עולה של תורה הרב אריה דרעי שימשיך עוד בפעולותיו החשובות למען הכלל.

הרב חיים פינטו הביע את התפעלותו מהבניה החדשה, ומההידור בתכלית שחשבו על כל פרט וציין גם את רמת הניקיון וההגיינה הניכרת מכל פינה, הכיורים החדשים, כיאה למקום חשוב וקדוש זה. כל זה נזקף לזכותו הגדולה של ידידנו היקר מזכה הרבים הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית שאני רואה מקרוב את המסירות הגדולה שלו, שהוא ראשון ותמיד משתדל לפעול ולעשות עוד ועוד למען הציבור בכל המחלקות שבמועצה הדתית.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, בפתח דבריו הביע את שמחתו והתרגשותו, אפשר לברך ברכת "חג שמח", מחזקים את טהרת המשפחה זה חשוב מאוד בעם היהודי בדרך כה מפוארה ועל זה ברכת תודה מיוחדת לרב עובדיה דהן שהגיע להישג שכזה.

את חתימת מסכת הברכות חתם הרב אריה דרעי שציין שזו זכות עבורו להשתתף בחנוכת מקוה טהרה מפואר כשהשלום והאחדות יחד מנצחת,  כאן כולם עובדים בהרמוניה ובשיתוף פעולה נפלא וזה לא דבר המובן מאליו, זה מראה על הכוח של העיר הזו.

עוד אמר לנוכח המצב כיום עם התפרקות הממשלה, אני הייתי מביא את חברי הממשלה לאשדוד שיראו דוגמא איך שירותי דת ניתנים כאן לציבור לכלל האוכלוסיה, בהסכמה מוחלטת במאור פנים לתת שירותים בסיסיים כמו המקוה המפואר הזה כאן, גם להבדיל ראיתי בבית העלמין את ההשקעה הגדולה שעשה הרב עובדיה דהן – מדהים נקי, מטופח ומכובד, נתחזק כולנו באחדות, אני חייב לציין שוב, אני שמח לראות את הרבנים הראשיים עם ראש המועצה וראש העיר עובדים יחד, תמשיכו, חיזקו ואימצו.

בשלב זה כובד הרב אריה דרעי בקביעת מזוזה, שצירף איתו יחד את הרב עובדיה דהן ונפרד ממנו בברכה שימשיך עוד לפעול ולזכות את הרבים.

לאחר מכן המשיכה המשלחת לסיור במוסד החינוכי תלמוד תורה מורשה‫, מיסודו של הרב פנחס קריספין, הת"ת שחוסה תחת רשת החינוך ׳בני יוסף׳ מונה למעלה מאלף תלמידים. את פניו של הרב דרעי קיבלה מקהלת ילדי התלמוד תורה‫, ששרו לכבודו פיוטים ושירי שבת, דרעי התרגש והתרשם מידיעות התלמידים, צוות המוסד בראשות מנכ"ל התלמוד תורה הרב יעקב קריספין הודה ליו״ר ש״ס דרעי ולמ"מ ראש העיר אמסלם על הסיוע התמידי במשך כל השנה‫.

בהמשך, נפגש הרב דרעי סביב שולחנות ערוכים עם כל מנהלי המוסדות והחינוך בעיר, יחד עם מנכ״ל רשת החינוך ׳בני יוסף׳ הרב אבנר עמר, ומנכ״ל ׳אל המעיין׳ הרב משה אילוז. הרב דרעי קיבל סקירה על ההתפתחות הענפה בשלל התחומים החינוכיים, והדאגה והאכפתיות של מ"מ ראש העיר אבי אמסלם וצוותו, מנהלי האגף לחינוך תורני וחברי סיעת ש"ס בעיר‫.

משם המשיכו דרעי, אמסלם ופמלייתו למפגש נרחב עם עשרות רבנים וראשי קהילות בעיר אשדוד שהודו ליו״ר ש״ס על הסיוע והרחבת מוסדות התורה בעיר‫, וחלקו שבחים כבירים למ"מ ראש העיר אבי אמסלם על עבודתו המרשימה ודאגתו הכנה למוסדות התורה בעיר‫.

אריה דרעי‫: ״ללא תנועת ש״ס גוש הימין לא היה שורד״

בהמשך, קיים יו״ר ש״ס יחד עם כל חברי הכנסת של התנועה, כנס עם עשרות מנהלי אזורים ופעילים מרכזיים בעיר, שם שוחחו דרעי ואמסלם עם הפעילים הרבים‫, ופירט בפניהם את המלחמה העיקשת בשנה האחרונה להפלת הממשלה‫, ועל המאבק הגורלי וחובת ההתגייסות בבחירות הקרובות, לקדש שם שמיים‫. הרב אריה דרעי סיכם את הסיור כשאמר: "לא בכדי בחרנו לפתוח את מערכת הבחירות הארצית דווקא בעיר אשדוד, עיר שמהווה דוגמא ומופת של התנהלות נכונה אחידות ולכידות. כך כולנו כאיש אחד, כל חברי הכנסת ונציגי התנועה די בכל אתר ואתר מאוחדים למען המטרה החשובה, הצלחה גדולה בבחירות. ללא תנועת ש״ס גוש הימין לא היה שורד, אנחנו גאים בכך שניהלנו מאבק עיקש עד להפלת הממשלה‫. השנה האחרונה הייתה קשה מאוד, הממשלה הרעה הזאת פגעה באופייה היהודי של המדינה, בגיור, בכשרות ובמעמד הרבנות, כאשר לראשונה מדינת ישראל הכירה רשמית ברפורמים, אוי לבושה. היום לכולם ברור מה הסכנה אם לא נהיה חזקים”‫.

מ"מ ראש העיר אבי אמסלם מסר לאשדוד10: "היה ביקור מיוחד ומרשים ביותר. במקור הסיור תוכנן להתקיים לפני מס' חודשים אך נדחה פעם אחר פעם, כך שהסיור יצא דווקא ביום נפילת הממשלה ופתיחת מערכת הבחירות. אני בטוח שכמו בכל הפעמים הקודמות, גם בבחירות הקרובות נגדיל את כוחנו בעיר בצורה משמעותית״‫.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן