אסיר מאשדוד מואשם במתן שוחד לסוהר בכלא

הפרקליטות הגישה כתב אישום לבית משפט השלום באשקלון נגד אסיר, תושב אשדוד, המרצה מאסר בכלא ״אשל״, אשר שיחד לכאורה סוהר, כדי שיחדיר עבורו סמים לכלא. גם נגד השותף שסיפק את הסמים הוגש כתב אישום

צילום: דוברות שב"ס
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פרקליטות מחוז דרום הגישה שבוע כתב אישום נגד סולומון טקולו בן 30 מאשדוד, המרצה מאסר בפועל בכלא ״אשל״ , אשר שיחד לכאורה סוהר שיחדיר עבורו סמים לכלא.
מעובדות כתב האישום, שהוגש לבית משפט השלום באמצעות עו״ד שלומית מלקו, טקולו, המרצה 50 חודשי מאסר בפועל הציע שוחד לכאורה לסוהר בשתי פעימות של 10,000 שקלים ו-15,000 שקלים על מנת שיחדיר עבורו סמים, וכן הדריך את הסוהר כיצד להכניס את הסמים לכלא מבלי שייתפס. הסוהר דיווח על כך לגורמי שב"ס ובהתאם להנחיות, סיכם הסוהר להיפגש עם השותף של האסיר בצומת סילבר באשקלון, לשם הגיע הנאשם השני, לידור שוקר בן 22 מבית שמש, רכוב על קטנוע והעביר לסוהר שקית שהכילה סמים מסוכנים מסוג קוקאין, חשיש ועוד, ומעטפה עם כסף.


כתב האישום מפרט את הפניות של טקולו לסוהר בין היתר נטען כי ב- 15.3.20 הוא פנה לסוהר ושאל אותו: ׳כמה הוא מרוויח׳? ׳איך הוא מסתדר על המשכורת׳? ׳באיזה רכב הוא נוהג׳? והציע לסוהר כביכול להגדיל את הכנסותיו. הסוהר לא השיב לו ודיווח על פנייה זו למפקד המשמרת. הסוהר הונחה על ידי גורמי שב״ס להמשיך בקשר עם טקולו למטרת איסוף ראיות. בהמשך ביקש מהסוהר להכניס עבורו לכלא ׳דברים קטנים׳, והסוהר אמר שהוא צריך לחשוב על זה. ב- 3‪.‬5‪.‬20 הושיט טקולו לסוהר פתק בו נכתב: ׳חשבת על מה שדיברנו׳?ואמר לסוהר כי מדובר בדברים קטנים שניתן להסתיר באיבר מינו.
הסוהר, אשר תודרך על ידי השב״ס ב- 21.5.20 בוצעה העברת הסמים ושני הנאשמים נעצרו. לשוקר מיוחסת עבירת אספקת סם מסוכן ואילו לטקורו עבירות של אספקת סם מסוכן ושוחד. ביחד עם כתב האישום, עתרה הפרקליטות על המשך מעצרם עד תום ההליכים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן