אנשים למען אנשים בימי הקורונה: תכירו את מפיקת האירועים שמחברת בין כולם

יוזמה חדשה מזמינה אנשים מתחומים ושונים לבוא ולתרום מזמנם ומניסיונם עבור אנשים אחרים – בהתנדבות מלאה וללא כל עלות. הצלע האשדודית בפרויקט החברתי היא מפיקת האירועים האשדודית מרינה שילקו: "דווקא בעת הזאת, הערבות ההדדית בין כולנו נחוצה יותר מאי פעם לעזור, לסייע רגשית ולתמוך באלה הזקוקים לכך"

צילום: דרור שיטקול
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

כמעט כל אחד ואחת מאתנו מכירים אדם אשר יצא לחל"ת ממקום עבודתו, בין אם הוא שכיר או עצמאי, ולא כולם מסתגלים בהצלחה למציאות החדשה והלא פשוטה שנכפתה עליהם – לשבת בבית בחוסר מעש ובתחושת חוסר אונים מפני הבאות.

"א.א.א – אדם לאדם אדם" – הוא פרויקט התנדבותי אשר מטרתו להעניק תמיכה וסיוע רגשי לכל אדם ללא רלוונטיות למיקום הגיאוגרפי, וכן להפיץ כלים וידע להתפתחות והעצמה אישית.

את הפרויקט הקים אוהד מזרחי, מאמן ומרצה להתפתחות אישית ויזם חברתי מנוסה אליו הצטרפה אליו דפנה מלר, מנהלת בתחום החברתי, להוביל את החלק התפעולי ואת מערך המתנדבים – מטפלים, מאמנים ורבים נוספים אשר באו לסייע בהקמת ותפעול המערך, ובעיקר –  התנדבו להעניק מהידע והניסיון שלהם – איש איש בתחומו – עבור אלה הצריכים ונזקקים לכך.

אחת מאותם מתנדבים היא מרינה שילקו, מפיקת אירועים צעירה ומוכשרת תושבת אשדוד  שבמקביל לסיום לימודיה בתחוםה – NLP נמצאת בדרך לפתיחת קליניקה.

היוזמה החדשה מזמינה אנשים משלל תחומים, כגון פסיכולוגים, עובדים סוציאליים, מורי יוגה, יועצים עסקיים, קואצ'רים ועוד– המוכנים לבוא להעניק ולתרום מזמנם עבור אנשים אחרים – כאשר מרינה וצוות הפרוקייט יוצ את החיבור המתאים בין הצדדים – וכל זאת בהתנדבות מלאה וללא עלות מצד אף גורם.

"המצב בארץ (ובעולם), הסטרס, הפחד , חוסר המודעות והחרדה שאנשים קמים כל יום מחדש לאותה המציאות מבלי לראות את הסוף, מביא אותם למצוקה מאוד קשה  ולמצב נפשי מאוד קשה ולבסוף למקום העמוק הזה שהם שוקעים אליו יותר ויותר בכל יום ", מספרת מרינה – אשר בעצמה חווה ירידה משמעותית בהיקף עבודתה בתחום הפקות האירועים.

"אנשים בכל הגלאים ובכל התחומים , חווים כל יום מחדש  את אותן התחושות  שבסופו של דבר משפיעות לא רק על הנפש אלא גם על המצב הבריאותי הפיסי שלהם. העלייה במספר התחלואה נמצאת בקשר ישיר והדוק עם המצב הנפשי של האוכלוסייה".

מרינה יוצרת את החיבור בין האנשים באמצעים השונים המתאימים לכל אחד – אם זה בטלפון, פנים מול פנים (לא שוכחים מסיכה כמובן) או בשיחת זום – אמצעי שהפך חלק משגרת החיים.

נכון להיום פעילים במיזם עשרה אנשי צוות, וכ-50 אנשי מקצוע. הפרויקט אמנם קם בתקופת סגר הקורונה אך ימשיך לפעול ולסייע גם כאשר המגפה תהיה מאחורינו.

"אני מאמינה שדווקא בעת הזאת, על כולנו להושיט יד ולקחת חלק בערבות ההדדית בין כולנו. זה הזמן שלנו לתת עזרה, סיוע רגשי ותמיכה לכל מי שצריך ולמי שגם לא יודע שהוא צריך", אומרת מרינה, "כל אדם שרוצה לתרום מהזמן והידע שלו גם אם הוא לא מאמן / מטפל מוזמן בברכה!"

לבקשת סיוע כנסו לאתר:

https://adamleadamadam.wixsite.com/website

💌כל מי שרוצה לקחת חלק בפרוייקט ניתן להירשם למערך ההתנדבות דרך האתר.

https://forms.gle/2mXkwPakmQ4jqBh5A

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן