"אני קוראת לחברי מועצה להגיע ולהצביע בעד הצעתי לפתרון משבר הדירות בפרויקט 'שער העיר'"

פרוקט "שערי העיר" שיובא הערב בפעם השלישית למליאת בניין ערים לבקשתה של חברת חועצת העיר עו"ד הלן גלבר שמובילה את הנושא לפתרון יגיע כניראה הערב לפתרון שהעלתה עו"ד גלבר, ו220 רוכשי הדירות ייכנסו לדירותיהם סוף סוף. עו"ד גלבר: "אני קוראת לחברי המועצה להגיע להצבעה למען הדיירים ומצפה מקואיציה והואופויה להצביע בעד".

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

סוגיית רוכשי הדירות בפרוקיט 'שערי העיר' ברובע ח'. יגיע הערב חסיומו לאור הצעה לפתרון שמביאה הערב חברת המועצה עו"ד הלן גלבר שהעירייה תתן טופס אכלוס לדיירים שרכשו את הדירות. אלא שאם לא יגיעו חברי מועצה כפי שקרה השבוע והדיון ייתבטל זה עשוי לקרות שוב. "לצערי, בפעם השלישית אנחנו מנסים לכנס ישיבת מליאה, ללא הצלחה בנושא שהעלתי לדיון בעניין ל-218 משפחות צעירות שמוחזקים כבני ערובה ולא מאפשרים להם להיכנס לביתם שרכשו ממיטב כספם".

ש. יש חשש של יגיעו להצביע בעד ההצעה שלך לפתרון המשבר של הדיירים?

" אני מאוד מקווה שלאור החשיבות ולאור העובדה שהמשפחות משוועות להיכנס לביתם , אני קוראת לכל חברי המועצה להגיע לישיבה המליאה הקרובה כדי להפסיק את הפגיעה ברוכשי הדירות, על לא עוול בכפם , שכל בקשתם היא להיכנס לדירותיהם המוכנות לאחר תקופה ארוכה של המתנה ולעצור את המשך הפגיעה בהם.
במידה וגם הפעם לא יהיה קוורום מתאים האחריות לפגיעה בתושבים תרבוץ לפתחם. כחברי מועצה תפקידנו לפעול למען התושבים ולרווחתם לשם כך נבחרנו . אני גם מצפה שחברי המועצה הן מהקואליציה והאופוזיציה יצביעו בעד הצעתי לאשר ל218 המשפחות להיכנס לביתם . אי אפשר להחזיק אותם כבני ערובה בגלל כשלי העיריה והיזם. זו שעתם האמיתית של נבחרי ציבור".

פרויקט שער העיר

כזכור, אשדוד10 חשף לראשונה את הסיפור ההזוי הזה לפיו עיריית אשדוד לא מנפיקה טופס לדיירים למרות שהדירת שבנתה חברת יובלים מוכנות למעלה משנה. העירייה כך התברר במחלוקת עם החברה הבונה והיא טוענת שטופס לא מונפק לחברה בשל כך שהחברה לא עמדה בהתחייובותיה לבנות 30 אחוז דירות קטנות לצעירים. הטענות הללו לפחת מקריאה ראשונית נוגדות את הוראות התכנית. כלומר, אין בהוראות התכניות לבניית הדירות הללו שום התחייבות לשווק לזוגות צעירים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן