אנה זק תתגייס כמו כולם

צילום: תום סיימון
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הדוגמנית, הזמרת, וכובבת הרשתות אנה זק האשדודית, החליטה שהיא לא תשתמש בשירותי הווי.אי.פי כפי שמוצע לכוכבות בסדר גודלה כמו שלה, בגיוס לצבא הגנה לישראל. זק החליטה שהיא רוצה להיות כמו כולם, (ולא כמו נועה קיריל שכידוע עברה שרשרת חיול ׳עדינה׳, וכללה חדר שינה נפרד בטירונות, מקלחת נפרדת ועוד הקלות רבות. בנוסף, אנה היפה שלנו תעלה על המדים ב15 למרץ בבקו״ם בתאריך המקורי שנקבע לה. מלכה כבר אמרנו?

אנחנו ממש מקווים שאתם לא מפריעים לזמרת חנה גור שבימים אלו עושה את ירח הדבש שלה, (אמנם קצת באיחור, אבל מי סופר) אי שם בחופי תאילנד המדהימים.קצת בננה לוטי, צלילת שנורקלים, פאי פוד ופולמון בקופנגן, והם כבר כאן.

הדוגמנית והשורדת משלנו אלכסה דול, חזרה באחרונה לישון באלכסון, לאחר שהיא והמיליארדר המקסיקני, החליטו להפרד. על אף שהשניים עשו חיים משוגעים בחודשים האחרונים, השניים החליטו שעדיף שכל אחד אחד לחוד ימשיך את חייו לחוד.

קרין גורן פתחה את העונה החדשה שלה ׳סודות מתוקים׳ עם כוכב הרשת האשדודי גל זהבי, שם הכינו השניים עוגת מוס בתוך ביצת שוקולד, ׳מנה מושחתת ביותר׳, כפי שכינתה גורן.

נלי ישי וליאור ענקי צוות המדריכות של הכוריאוגרפית ובעלת בתי הספר לריקוד, נואליה מלמונט, יכולות לנשום לרווחה, אחרי מופע מושקע ביותר שהועלה בשבוע שעבר באולם ׳דיונה׳, השלישיה שהן לא רק רקדניות מקצועיות, אלא גם יפות, יכולות להתחיל לעבוד על מופע סוף שנה.

צילום: אווה גרמן

אחרי שהבת מיי רביבו עלתה לכותרות לאחרונה, הגיע התור של הבן בר רביבו, היורש בן ה-24 של שגית וחיים רביבו, שפותח בימים אלו מסעדת בשרים כשרה באפקה בצפון תל אביב. טוב, כנראה הגנים של ניהול עסקים מוטבעים בהם עוד בינקותם.

24 שעות העלוקה חיים, שגית, בר ו מיי רביבו מתוך האינסטגרם

רומי אברג׳יל, שלמי ששכח היא הטרנסג׳נדרית הכי צעירה בישראל, הצטרפה לסלבים אחרים כמו אירה דולפין, הדוגמניות שירז טל ושירלי בוגנים, ומלכות יופי כמו ילנה ראלף ואחרות לטובת אירוע השקת פרוייקט ׳לא לאלימות׳ שיזמה גלריית העיצוב ׳ארנה׳ ו׳דירה נאה׳ שכולות תרומה לעמותת ׳לא לאלימות נגד נשים׳.

זוכרים את שירה בצלאל מעונת השישית של הריאלטי ׳מאסטר שף׳ ישראל שחשפה בתוכנית שהיא אוהבת כסף ומותגים ולא מתנצלת על כך? אז בימים אלה נחתה הצעירה אי שם במיאמי הרחוקה ״כדי לבשל לישראלים שם אוכל ישראלי מזרחי כשר הכי טעים שיש״, אמרה בצלאל. אז אם אתם אשדודים שחיים אי שם במיאמי או נקלעים לביקור בסביבה, תרימו טלפון אליה והיא תדאג לכם ליופי של מטעמים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן