אנה זק נושמת לרווחה

מי הגיעו לחתונת בני הזוג הטיקטוקרים? רומי אברג׳יל תככב ומבזק חופשות שבועי קצר

צילום: אור גפן
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הכוכבת האשדודית אנה זק, יכולה לנשום לרווחה: בן זוגה רועי סנדלר, שסיפרנו לכם לפני מספר שבועות, שהוא חלה, אושפז וביטל את כל הופעותיו?  אז השבוע הוא עלה על הבמה, שוב אחרי תקופה ארוכה של מעל לחודש שלם. ״לפעמים הגוף צועק שהוא צריך מנוחה וכך גם הרופאים. כרגע אני בתהליך החלמה, אבל עובד קשה כדי להצליח לשלב בין העשייה והקריירה לבין מנוחה, טיפול תרופתי ושיקום. אז תודה שנתתם לי להרגיש הכי בבית בעולם…״ 

נסענו לחופשה, מיד נשוב

במסגרת המדור הקבוע בחודשים האחרונים, ׳יצאנו לחופשה-מיד נשוב׳, תפסנו השבוע את הכוריאוגרפית ורכזת בחינוך המיוחד מאיה כהן עושה בטן גב בבגד ים מנומר, במקום הכי לוהט במדינה – העיר אילת, את כוכבת ׳חתונה ממבט ראשון׳ האשדודית אחווה סיטבון, פלוס בעלה יהונתן וילדיהם דניאל ולאיה, נהנים בריזורט ליד ברצלונה.

בשבוע שעבר נישא כוכב הרשת והטיקטוק אור אלקיים זוטי, לדריה יופרוב באולמי ׳קאלה׳ בחיפה. אל החתונה של כוכבי הרשת, שנחשבים כוכבים עם מיליוני צפיפות הגיעו לשלשל מעטפות גם כוכב הרשת האשדודי מיכאל ספיר, ואנג׳ל ברנס, שמתגוררת באחד המושבים הסמוכים לאשדוד.

רומי אברג׳׳יל תככב בתערוכה ״לראש ולא לזנב״

הטרנסג׳נדרית האשדודית רומי אברג׳יל, תככב בתערוכה חדשה שתיפתח לחודש ימים החל מה  19.9 עד 19.10 תחת השם: "לראש ולא לזנב"  בקנון הגדול בפתח תקווה, ותציג 11 צילומים מודפסים של הפקת אופנה עם נשים מפורסמות וידועות כמו כאמור רומי אברג׳יל, תקווה גדעון, שלי גפני, אירה דולפין, מעין דורי, שמחה גואטה, מורן מזור, רווית אסף, ליבי לנד, מירב טיטה עשוש, ולירז ברניס, שהצטלמו כשהן מתוכשטות ולבושות ממותגי וחנויות הקניון.

מטרת התערוכה היא להוקיר נשים פורצות דרך שהצליחו להגיע לפסגה, ניפצו תקרות זכוכית, פרצו מחסומים ומצליחות לעורר השראה.

כזכור, רומי אברג׳יל נולדה בשם יניר, באשדוד לאמא אילנית. אביה הביולוגי לטענתה נדון בשנת 2018 לכ-15 שנה בכלא, לאחר שהואשם בפלילים. עוד לפני גיל 11 היא הבינה שהגוף שלה כלוא בתוך גוף של גבר. בריאיון למגזין ׳את׳ לאחרונה היא סיפרה כי ״כילדה הייתי בוכה בלילה ואומרת לעצמי הלוואי שאקום אישה. בגיל 13 התחלתי לקבל הורמונים מתחילים עם מה שנקרא בלוקרים שחוסמים את הטסטוסטרון ולמנוע התקדמות של ההתפתחות המינית של הגיל הביולוגי , ורק אחרי זה מחליטים עם הצוות הרפואי אם ממשיכים. הצוות שטיפל בי ראה שאני נחושה ובגיל 13 וחצי התחלתי לקבל מינון של הורמונים. בגיל 14 שיניתי באופן רשמי את שמי מיניר לרומי והשתתפתי בתחרות יופי באשדוד". בהמשך היא הצליחה להתגייס לצה״ל, לשירות ביחידה שאחראית לרשתות החברתיות ולפני מספר חודשים חזרה מתאילנד, לאחר שעברה מספר ניתוחים ובהם ניתוח לשינוי מין.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן