אנה זק חושפת את הנייד שלה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הדוגמנית המיליונרית מאשדוד אנה זק לא יורדת מהכותרות. אחרי פרשת השמלה הנועזת והחושפנית בערב יום העצמאות, היא שיחררה השבוע את השיר ״מי זאת״ בו היא מזמרת את מספר הטלפון הנייד שלה וכך זה נשמע: ״אפס, חמש, שתיים, חמש, שלוש, שמונה , אחת, ,שש, ארבע שמונה הוא בטח לא מפסיק להתקשר, הבאתי לו מספר אחר…״ אחרי שהסינגל יצא הסוכנים שלה קיבלו מחברות הסלולר המובילו, במטרה לרכוש את זכויות הזשימוש ב״מי זאת״. הסכום עומד בין 400 אלף שקלים ל-700 שקלים, הכל תלוי אם אנה תככב בו בעצמה או שלא. אז החלטנו להרים טלפון לנייד של אנה זק, וכמובן שהקו היה תפוס/לא תקין.

הכוכבות והאימפריה, סינדי מנשרוב ואורטל בניסטי פלאס בני הזוג המפרגנים פתחו שולחן כשר למהדרין במסעדת "לוצ'נה" ב׳סטאר סנטר׳ אשדוד. בקולינרי: כמעט כ-ל התפריט כולל ריזוטו פטריות, סיזר קלאסי, רביולי סלקים וגבינת צאן, וכמובן מאפה סטלה, מלא פינוקים של הבעלים – המסעדן אלי אלישע, אלכוהול ישראלי משובח מהבר החדש שהושק במסעדה ואווירה מטורפת של פתיחת שבוע. בלחשושים: השקת מוצרי האיפור של הכוכבות תוצרת כחול לבן ברשתות המובילות. מנהלת המסעדה, שון בוהדנה, תפסה אותן לפיקצ'ר וזכתה לשבחים על המנות המעולות.

השפית האשדודית אירית אדרי, פגשה השבוע את השפית והשופטת של תוכנית הריאלטי ״מטבח מנצח״. ועל מה הדיסקסו השתיים? תהיו בטוחים שלא רק על אוכל…

הזמרת והמאמי הלאומית, אופיר בן שטרית אספה השבוע את הבעל הראל, ושני הזאטוטים והמשפחה היפהפיה הדרימה למצפה רמון כדי לעשות בוק שווה במיוחד, עם הצלמת המקצועית תאיר מלכה, על רקע המדבר. הפה של אופיר: ״זו הייתה חוויה מושלמת, הילדים היו בעננים ותאיר הציעה שנעשה צילומי מדורה וזה היה גאוני. היא הצליחה לתפוס כל כך הרבה רגעים מתוקים שיישארו כמזכרת מדהימה לכל החיים…״.

הדוגמנית האשדודית דורית רבליס, החליטה שהכי טוב לה, לקחת פסק זמן מהעבודה והצבא, בחופשת בטן גב באולמי ״וורט לגון״ בנתניה. הנוף של הים, נכנס אליה לחדר. הנה תראו.

תחזיקו חזק: הכוכבת והדוגמנית עדן סבן, אספה את אמאל׳ה שלה פנינה מאשדוד, והשתיים נסעו ליום צילומים עם הכוכב אביב אלוש. בינתיים את שאר הפרטים, אנחנו שומרים בסוד.

בשבת האחרונה חגג השוער האשדודי, אופיר מרציאנו, את המשחק האחרון שלו בליגה בהולנד. לשם כך כינסה האשה היפהפיה שלי רגב, את החברים הטובים שי זהבי וירדן ארד, כדי לחגוג בארוחת צהריים אחרונה לעונה.

התכשיטנית האשדודית במיל׳ שגית רביבו, הוזמנה השבוע, יחד עם אושיות רשת אחרות, להשקה של מותג הבשמים ״ג׳ו מלון״. החברה הטובה ואשתו של הבועט המפורסם מאור בוזגלו, מירן, הייתה שם כדי להרים לה. הפה של שגית: ״אם היו שואלים אותי איך נראה לב זהב, את הראשונה שהייתי מתייגת״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן