קבלו: אנה זק בדרך למופע עם המורדים

על תקן שחקנית ארגנטינאית. אנה זק. צילום: : יח״צ, שי ארבל
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ציפור קטנה לחשה למדור שאנה זק, עוד מוכשרת מבית היוצר של העיר אשדוד, תחליף את לואיסנה לופילטו במופע איחוד של ״המורדים״ (טלנבולה ארגנטינאית) שיתקיים בחודש הבא ב״לייב פארק״ ראשון לציון. כזכור, לואיסנה וקמילה לא מגיעות לישראל, ואנה זק אמורה למלא את מקומן ותבצע מספר להיטים מהסדרה לצד בנחמין רוחאס ופליפה קולמבו.

נא לפתוח יומנים: שאולי, הלא הוא אסי כהן, הסטנדאפיסט והשחקן הכי מוכשר שיצא מאשדוד, שלמד איתנו במקיף ג׳ והוריו עדיין מתגוררים בעיר, מגיע לעיר הולדתו אשדוד ב14‪.5 למשכן לאמנויות, ואנחנו בטוחים שבזמן שאתם קוראים את האייטם כבר לא נשארו כרטיסים

בלעדי אירנה. שאולי המצחיק מגיע לאשדוד

הופ הופ טרללה אם תפגשו את גל זהבי, פעם מזמן צלם ספרי מחזור ועיתונות, והיום כוכב רשת מצליח, אז תאחלו לו המון מזל טוב, כי השבוע הוא חגג יום הולדת 30. הפה של זהבי: ״הילד בן 30 אין לו חוב גבוה, אבל לגמרי אכל כדי לשבוע…מוזמנים לזרוק עליי עוד קלישאות של ימי הולדת עגולים…״ (לא נגענו)

מחליף קידומת. כוכב הרשת גל זהבי

אנחנו עדיין מנסים להתאושש מהידיעה שפורסמה הבוע לראשונה ב׳ישראל בידור׳, כשנודע כי הכוכב האשדודי עומר חזן, נמצא בזוגיות חדשה עם הכוכבת הבינלאומית סאמר רייי, שהיא גם דוגמנית וגם די ג׳׳ ויש לה יותר מ-24 מיליון עוקבים באינסטגרם. הנשמות הטובות מספרות שהיא הגיעה לארץ וחגגה איתו את יום הולדתו, והשניים אף בילו יחד בסוף השבוע, והיא הספיקה להכיר את בני המשפחה.

(צילום: רפי דלויה)

זוגיות טרנסאטנלטית. עומר חזן וסאמר ריי

לרגל יום המים הבינלאומי תמי4 – שטראוס מים קיימו השבוע את האירוע השנתי להעלאת המודעות לשתיית מים. בין היתר, נחשף באירוע נתונים מפתיעים על הרגלי צריכת המים של הישראלים ודו"ח המים השנתי. ממוצע שתיית המים עומד על כ- 7 כוסות ביום. הגיעו לחגוג את יום המים הבינלאומי: טליה עובדיה זוכת ״האח הגדול״ והארוסה של האשדודי שחף רז, עינב בובליל, קורין גדעון, מירי כהן, אירה דולפין, עומר מילר ועוד.

סטרילית במיוחד. זוכת ״האח הגדול״ טליה עובדיה (צילום: אור גפן)

במכנס אדום ומשקף שחור. עינב בובליל

במסגרת אירועי חודש האישה, התקיים בשבוע שעבר, בקניון ׳סימול׳ אירוע מרגע בסימן גבורת נשים, בהפקתה של מנהלת השיווק של הקניון שירן גוזלצני ויועצת ראש העיר למעמד האשה אהובה עמרם. נפתח בהקרנת הסרט "הילד" בבימויו של יהב וינר ז"ל, והמשיך בהרצאה מרתקת מאת הזמרת והבימאית שילי עטרי, אלמנתו של יהב ז"ל שנרצח במתקפת ה-7 באוקטובר, תוך שהוא מגונן עליה ועל בתם התינוקת. במהלך הערב, התקיים ראיון מרגש עם שי-לי אותו הנחתה העיתונאית ומגישת החדשות אדווה דדון,(שבדרך כלל רודפת אחרי עבריינים), תוך שהיא מספרת לקהל הנרגש על חוויותיה מהמלחמה והקשר האישי שנוצר בינה לבין שי-לי.

אהובה עמרם עם אדווה דדון ושי-לי עטרי במסגרת אירועי יום האשה באשדוד

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן