אמסלם נגד כצנלסון, מערכה שנייה:"אל תיקח קרדיט ותגזור סרטים על פרוייקטים שנלחמת נגדם"

אמסלם לכצנלסון:"כאשר אתה עסוק בהודעות לתקשורת במטרה להחזיר מעט תמיכה בדעת הקהל שלך, אנחנו ממשיכים בשותפות אמיתית עם ראש העיר"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

המהלומות המילוליות בין החרדים לרוסים באשדוד נמשך. אחרי התגובה של סגן ראש העיר אשדוד סניה כצנלסון שתקף את יור שס באשדוד סגן ראש העיר אשדוד אבי אמסלם בכך שטען כי אמסלם מפריע לעשייה באה התגובה של אמסלם.

"בימים האחרונים אני רואה שאתה מר כצנלסון מתהדר בהישגים כבירים שכביכול אתה עשית ופעלת למענם. אך שכחת שעד לפני שנה וחצי היית אתה זה שתקף מעל כל במה ופעל בכל כוחו לטרפוד הפרוייקטים שאתה מנפנף בהם היום בגאווה"

אמסלם לכצנלסון:"להזכירך, אלה פרוייקטים ששנים רבות פעל ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי לקדמם בשותפות איתנו, בזמן שאתה היית עסוק בתקיעת מקלות בגלגלי הפעילות והעשיה הציבורית שלנו ועשית הכל על מנת למסמס את חזונו של ראש העיר, ושלנו".

אמסלם:"כאשר אתה עסוק בהודעות לתקשורת במטרה להחזיר מעט תמיכה בדעת הקהל שלך, אנחנו ממשיכים בשותפות אמיתית עם ראש העיר ובמימוש חזוננו.

אין ספק שבעוד שנה תספר שקידמת עוד כמה פרוייקטים, כמו שהיום לדבריך, מילאת את הנחל במים, חפרת את רצועת החוף לגלות את המצודה, בנית בתי מלון על רצועת החוף, בנית את אגם המרינה ואת מגדלי הדיור לזוגות צעירים בסיטי – דברים שאנו עמלים לקדמם שנים ארוכות.

שמעון היקר, לצערי, עושה רושם ששכחת את הבטחות הבחירות שלך למצביעיך ובוחריך. המלצתי לך, תתעסק בעשייה וקידום פרוייקטים חדשים כפי שהבטחת לבוחריך, ואל תיקח קרדיט ותגזור סרטים על פרוייקטים שנלחמת נגדם".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן