אמסלם משיב לכצנלסון "הוא מסית, מייצר שנאה, ובקרוב הוא יהיה היסטוריה"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בעקבות דבריו הקשים של שמעון כצנלסון נגד יור שס באשדוד אבי אמסלם יוצא אמסלם בהתקפה חריפה נגד כצנלסון.

אמסלם:"סניה כצנלסון לא שווה תגובה. ובעוד שסניה עסוק בזמנו רק בדבר אחד, איך לחפש ולראות רע אצל השני, אזכיר לו שהוריי היו מבוני העיר, ראש העיר ד"ר לסרי זוכר אותם מילדותו כשגרו בשכנות ברובע א', וביתם היה פתוח בכל שעות היממה לכל אחד באשר הוא, לא משנה מה מוצאו והאם ראשו מכוסה או לא. תמיד היתה אחדות בין כולם, תמיד שמענו את השני וחשבנו איך ובמה אפשר לעזור, על זה גדלנו ואת הדרך הזו אנו ממשיכים ומנחילים גם לדור הצעיר.

בכל שנות קיומה היתה העיר רגועה, עם סטטוס קוו מוסכם ואחיד, כך שממילא גרעין התושבים הקיים רובו ככולו עם יסודות וערכים, עם כבוד למסורת ישראל ועם הבנה וכבוד הדדי איש לרעהו.

לצערי מאז שסניה הגיח לעירנו הכל השתנה. כולנו זוכרים מסוף שנות ה-90 ועדיין מהדהד באוזננו "הש"ס קונטרול" המפורסם, לאחר שלא היה לו מה להציע לבוחריו מלבד שנאה והסתה. עד אז תושבי העיר לא הכירו זאת, ועל נשק חלוד זה הוא רוכב מידי פעם כשמריח ריח של בחירות.

כך בעוד אנחנו תמכנו בראש העיר שלנו ד"ר יחיאל לסרי, סניה גידף ונלחם ללא מעצורים לפני הבחירות, השכם וערב, וברוב חוצפתו נגד כל מה שנלחם ואחרי שהתאמץ לתקוע מקלות בגלגלים מספסלי האופוזיציה – כיום הוא זוקף זאת לזכותו וגוזר סרטים של פרוייקטים בהם נלחם בעצמו! חוצפה!

דלתנו בעיריה תמיד היתה פתוחה לכולם בלא יוצא מן הכלל, הנייד האישי שלי זמין לכל תושב, אנו קשובים לפעילות בכל תחום של עזרה מה שאצל סניה לא קיים. כי אצלו העיקר זה לייצר וללבות שנאת אחים ולזרוע פירוד בלבבות. אך אנו לא ניתן לו להרוס את מה שנבנה כאן במשך עשרות שנים.

אני מבטיח לך סניה שגם כשאתה תגור בדיור מוגן אחרי שתהפוך להיסטוריה פוליטית, אני אתאמץ לסייע לך ככל הניתן. כי ככה אנחנו, "חברים" של כולם.

בבחירות הקרובות שסניה כל כך חושש מהן ומעו"ד אלי נאכט והכח הצעיר שקם נגדו, ושבהן ככל הנראה יהפוך להיסטוריה – אנחנו נמשיך לגדול, לפרוח ולשגשג ונגיע בסייעתא דשמייא למספר מנדטים דו ספרתי, כי אין תחליף לעשיה חברתית אמיתית למען כל תושב ותושב.

נמשיך בכל כוחנו להרבות שלום ואחוה בעיר, תמיד אהבנו את העיר שגדלנו בה, וכך נמשיך לחבר את הדור הצעיר לשורשים הללו מתוך נחישות ואהבה אמיתית, בשיתוף פעולה מלא עם ראש העיר שלנו ד"ר יחיאל לסרי".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן