אמסלם:"מה שמעניין את חברי המועצה סטלה ודרך, זה פילוג והסתה"

לדברי אמסלם:"כואב לי ההתנהלות המגזרית של חברי מועצה שמרימים את דגל השנאה והפילוג ליצור כותרות. שיידעו מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו"

אמבלם. מופתע משתיקת החרדים האשכנזים.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

המאבק על הבנייה של מוסדות חרדים ברובע ח וההשמצות שבאו בעקבותיהם הוציאה את סגן ראש העיר אשדוד אבי אמסלם משס מהכלים. "אני כועס על אותם חברי מועצת העיר. סטלה ויינשטיין וחנוך ודרך חברי סיעת אשדוד ביחד שמשמיעים את קולם בדברי פילוג ומחלוקת בקרב העיר".

אמסלם מדגיש כי הוא אומר את הדברים למרות שאין לו קשר לגוף שמקבל את השטח לבניית המוסדות של קהילת ויז'ניץ. " זה שייך לחרדים האשכנזים של אגודת ישראל ואני מופתע ולא מבין את שתיקתו הרועמת של סגן ראש העיר יחיאל ויינגרטן וחברי סיעתו על שלא מביעים דעתם ולא מוחים על דרכי ההסתה וההתנגדות לשטח שקיבלו ".

תושבי רובע ח׳ מתנגדים להודעת העירייה על הקצאת קרקע לבניית ישיבה בית כנסת וגני ילדים ביום 26.5.20 הוציאה העירייה הודעה בדבר הכוונה להקצות 2.5 דונם ברחוב הנרקיס ברובע ח׳. זאת לבניית ישיבה, בית כנסת וגני ילדים על ידי עמותת ״ מרכז חסידי ויז׳ניץ מוסדות תורה משה אשדוד״תושבים מתנגדים לכך

לדברי אמסלם:"כואב לי ההתנהלות המגזרית של חברי מועצה שמרימים את דגל השנאה והפילוג ליצור כותרות. הם שיידעו מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו".

ש. אבל הם רוצים להביע התנגדות לגיטימית

"ישנם דרכים רבות להביע התנגדות לא בדרכי מחאות ובשימוש של יחסי ציבור להצדיק את קיומם במועצת העיר. אני ממליץ להם להתעסק בעשייה ולא בהסתה נגד ציבור החרדים"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן