"אם כצנלסון הוא איש של כבוד שיניח את המפתחות ויתפטר מהקואליציה"

כך אומר בכיר בעיריית אשדוד שמוסיף: "כצנלסון פירש את הנדיבות של לסרי, שנתן לו תפקידים וסמכויות כחולשה. הוא הרגיש שהוא יכול לעשות ככל העולה על רוחו בעירייה. נגמר. ואם הוא איש של כבוד הוא אמור להתייצב בפני יחיאל לומר לו תודה ולהחזיר את מפתחות ולהתפטר כבר עכשיו"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

המשבר בין ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי לשותפו הבכיר בקואליציה שמעון כצנלסון, הולך ומחמיר. ביממה האחרונה  נושל כצנלסון מתפקידו כיו"ר ועדת בניין ערים והעברת הסמכויות (בכפוף לאישור מועצת העיר) לממלא מקום ראש העיר עו"ד גבי כנפו. כמו כן  סמכויות נרחבות בפרויקטים שהוא מוביל באמצעות חפ"א נשללו ממנו והועברו על פי דרישתו של מנכ"ל העירייה, אילן בן עדי.

גורם בכיר בעיריית אשדוד מאשר את העובדה כי המטרה שלהם להביא לעזיבתו של כצנלסון את הקואליציה. "נמאס ממנו. הוא השתלט על הרבה סמכויות שלא היו שייכים לו. השתן עלה לו לראש והוא גם הפר ברגל גסה משמעת קואליציונית בפרשת בחירת סגן ראש העיר. מדובר היה בהסכם שהיה ידוע לו והמשחקים שלו עברו כל גבול"

לדברי אותו בכיר :"כצנלסון פירש את הנדיבות של לסרי, שנתן לו תפקידים וסמכויות כחולשה. הוא הרגיש שהוא יכול לעשות ככל העולה על רוחו בעירייה. נגמר. ואם הוא איש של כבוד הוא אמור להתייצב בפני יחיאל לומר לו תודה ולהחזיר את  מפתחות ולהתפטר כבר עכשיו"

ש. ואם לא יעשה כן?

"אז  הוא יתעורר מידי בוקר וימצא שעוד סמכויות יילקחו ממנו, וכל יום יחטוף גזירה חדשה"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן