אלפי חוגגים במעמד הנחת התפילין לבן האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו

תלמידים וחסידים מכל רחבי העולם, אדמורי"ם רבנים, פוליטיקאים אישי ציבור, השתתפו בשמחת בית הרב פינטו במנהטן

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל


תיעוד מקיף משעות השמחה המרובות שהיו אמש במעמד הענק בליבה של מנהטן, כאשר המונים הגיעו במהלך היום לאירוע הענק שהתקיים במרכז "שובה ישראל" שבמנהטן
כבר בבוקרו של יום נאספו המונים למעמד הנחת התפילין, כשהרב פינטו מניח את התפילין לבנו, כאשר לאחר תפילת שחרית וסליחות, פרץ הקהל בשירה ובריקודים, שנמשכו לאורך כל היום בליווי הכנסת חמישה ספרי תורה, סעודת הילולא של רבי חיים פינטו הגדול ומשאות חיזוק מהרב פינטו.


רגע מרגש נרשם בשעת שיחתו של אדמו"ר ראב"ד מרוקו, שסיפר בקול נשנק מבכי על יסוריו וחוליו, כשהוא מודה לקב"ה על במשפחתו, ועל החסד הגדול שזכה להקים עשרות בתי מדרשות ברחבי העולם, כשהןא מחזק את השומעים, לקראת ימי הדין והרחמים.
בין המשתתפים היו דיפלומטים בכירים מארה"ב מרוקו ו הונודרס ממנה הגיעו שר החוץ ובכירים נוספים, כשבמהלך היום הגיעו בני ישיבות רבים, וגדולי תורה בהם אדמורי"ם דיינים ראשי קהילות ואורחים רבים שהגיעו מכל רחבי ארה"ב, מקהילות שובה ישראל בניויורק לאס וגס מיאמי וס אנג'לס, פריז לונדון מרוקו וישראל.
עשר שעות של שמחה מהולה בשיחות תורניות ורגעים מרגשים, הסתיימו בברכת שנה טובה כאשר באגרתו שנשלחה הבוקר כותב הרב
*״זֶה הַיּוֹם עָשָׂה ה׳ נָגִילָה וְנִשְׂמְחָה בוֹ״ מודים אנו לקב״ה על כל החסד אשר גמלנו וזכינו להכניס את בננו האהוב והחביב, רבי מאיר אליהו שיח׳ לעול תורה ומצות. ״יִשְׂמְחוּ הַשָּׁמַיִם וְתָגֵל הָאָרֶץ״ לא מיללנו ולא פיללנו שנזכה לעמוד במעמד קדוש זה, אך בזכות התורות הקדושות וספר דברים הקב״ה ריחם עלינו, ומאוצרות מתנות חינם זיכה אותנו לעמוד במעמד הנבחר, אשר בחוש הרגשנו את האבות הקדושים לבית פינטו ואבוחצירא עומדים ונהנים מזיו השכינה.
מודים אנו על העבר ומתפללים אנו על העתיד ומייחלים ומשוועים שניכנס לשנה הבאה עלינו לטובה, לברכה ולישועה, עם מיתוק הדינים ושנת שביעית זו תהיה שנת שלום ולא שנת מלחמה ונלך מחיל אל חיל בדרך השם, בדרך הישיבה הקדושה ״שובה ישראל״.
שנה שיתרבו בתי המדרש ושהאור יגבר על החושך ונראה ״בְּשׁוּב ה' אֶת־שִׁיבַת צִיּוֹן״ ויד התורה תהיה על העליונה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן