אלכסה דול חזרה לאכול בשר

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הדוגמנית והשורדת מייד אין אשדוד, אלכסה דול, העלתה השבוע פוסט, שאנחנו בטוחים שהצמחונים והטבעונים בלחץ גדול ממנו. דול החליטה לחזור לאכול בשר: ״אגיד את זה פעם אחת וזהו. חזרתי לאכול בשר. גם עוף וגם בשר אדום. אני אוכלת ביצים ודגים ומעט גבינות (אי רגישה למוצרי חלב). במשך הרבה זמן לא אכלתי שום דבר מהחי והחלטתי לעשות שינוי מסיבות אישיות. הבנתי שפשוט אין לי מה לאכול וההתעסקות המוגזמת באוכל שוב החזירה אותי לאובססיה למזון. היו לי חוסריים גדולים של בי-12 וברזל בגוף. היה לי קשה להגיע לכמות חלבון דרושה. בהתחלה היה לי קשה לחזור לאכול בשר פסיכולוגית אבל שחררתי ולאט לאט החזרתי את המוצרים האלו לתפריט. כרגע אני מרגישה מצויין,העייפות הקשה עברה לי, עור הפנים שלי גם בסדר גמור והשיער צומח ובריא. אז אני יכולה להגיד שזה עשה לי טוב ואני גם לא עייפה וחלשה כמו שהייתי בחודשים האחרונים״. לא נגענו.

מפיקת החתונות הגדולה בישראל, אירית רחמים הפיקה בסוף השבוע, בביתוו של בן זוגה עמוס לוזון, בארסוף את פתיחת האירועים, עם הופעה של די ג׳יי איי גלו ושל הזמרת משלנו יובל דיין. המוזמנות התבקשו להגיע בקוד לבוש לבן וראינו שם את דניאל גרינברג, האשה של אייל גולן, אופירה אסייג, נטע אלחמיסטר, והמעצבת האשדודית ענבל דרור.

אחרי שנה מאתגרת וחוסר ודאות שהביאה עמה מגיפת הקורונה, תגשים תהילה לוי, מלכת היופי של ישראל לשנת 2020 , שגרה רבע שעה מאיתנו‫, בעיר יבנה‫, את חלומה הגדול ותמריא לייצג את ישראל בתחרות מיס יוניברס המתקיימת ב16 במאי בהוליווד, פלורידה, בארצות הברית.

לוי תופיע בתחרות בשמלה מיוחדת של המעצב הנודע שי שלום, עם אמירה מיוחדת ברוח התקופה המורכבת מ-300 מסכות בצבעים שחור לבן. "השמלה נתפרה מיותר מ-300 מסכות שתפקידן העיקרי בשנה הזאת היה להגן עלינו", מספר שלום ביום צילומים מיוחד לקראת התחרות.

‪ מיי רביבו, הבת של התכשיטנית שגית והכדורגלן במיל׳ חיים, שבזמנה החופשי עוזרת לאמאל׳ה בעיצוב התכשיטים, החליטה להשלים בגרויות, כי בתיכון לא ממש היה לה כוח. עכשיו יש לה גם מסר חשוב להעביר: ״הרגע הזה שאת מבינה שהיית ילדה טיפשה". ללא מילים.

צילום: אור גפן

FILA  ישראל השיקו חנות פופ-אפ לילדים ‪בקניון רמת אביב‫, במסגרת האירוע הושקה קולקציית ‪אביב-קיץ 2021 בין המוזמנים הייתה ג'ני צ'רוואני, השורדת והדוגמנית המקומית. .

צילום: רפי דלויה

אנה זק הכוכבת הגדולה שיצאה מאשדוד והפכה לבינלאומית, העלתה ההשבוע ברשתות החברתיות תמונה שלה, עם סוודר בצבעי חד קרן ועם שני קרניים בשיער, אז הצמוד רועי סנלדר השיב: ״קרן אור שלא נגמרת…״.

עדי אמזלג, האשדודית שהתמודדה בעבר בתחרות מלכת היופי של ישראל, אמרה שלום יפה לצבא הגנה לישראל, הזדכתה על המדים, ויצאה לאזרחות. בתוכניות? עבודה ולימודים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן