אלי נכט מצטרף לגדעון סער

חיזוק נוסף לגדעון סער באשדוד * אחרי שמ"מ ראש העירייה עו"ד גבי כנפו הודיע על תמיכה בגדעון סער, גם חבר המועצה עו"ד אלי נכט הצטרף. "רק מנהיגותו של סער יכולה להיות מענה נכון וראוי לתחלואי החברה הישראלית". עו"ד נכט יעמוד בראש מטה העולים הארצי של ׳תקווה חדשה׳

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לקראת הבחירות לכנסת שייערכו בעוד כחודש, הודיע השבוע חבר מועצת העיר עו"ד אלי נכט על תמיכתו בגדעון סער ובמפלגת "תקווה חדשה". לדברי עו"ד נכט, בפוסט שכתב, במשך מספר מערכות בחירות הוא והתנועה הארצית בראשה הוא עומד" עתיד ישראל" לא נטלו חלק ולא הביעו תמיכה באף מפלגה. אולם הפעם הוא החליט לקחת חלק "לא ייתכן שהמדינה תמשיך להתנהל בסחרור מטורף ממערכת בחירות אחת לאחרת, ללא צפי להכרעה. אם לא תהיה הכרעה גם הפעם, בעוד מספר חודשים צפויה לנו מערכת בחירות חמישית (וגם זו כנראה לא תהיה האחרונה) כל זאת בתקופה הכי קשה ומורכבת למדינת ישראל מבחינה כלכלית, בריאותית, חברתית ופוליטית".

״אני יכול לקרוא לסער מנהיג"

עו"ד נכט מוסיף וכותב כי "הפעם, מבין שלל הפוליטיקאים שמתיימרים לייצג אותי ואת הציבור כולו, יש מישהו שאני יכול לקרוא לו מנהיג. מישהו שהיה נאמן לעקרונותיו ולשותפיו לאורך השנים, מישהו שפיו וליבו באמת שווים, מישהו שלשם שינוי אפשר להאמין למוצא פיו ולא עוד 100% סיסמאות בחירות ואפס דאגה לצרכי הציבור".

לדבריו, לאורך כל השנים כשלו מפלגות  כישלון חרוץ  בשורה של דברים כמו: להוריד את יוקר המחיה המטורף , למגר את העוני המחפיר הקיים בשכבות רחבות באוכלוסיה, להניע את הכלכלה ועוד "אני מאמין שבעת רק מנהיגותו של  גדעון סער יכולה להיות מענה נכון וראוי לתחלואי החברה הישראלית. גדעון הוא זה שיכול  לאחד סביבו את מירב השותפים הקואליציוניים הציוניים והשפויים, ולא יצטרך ליצור שעטנז פריטטי לא מתפקד ממקום של מצוקה והטעיות. מבין כל המועמדים הטוענים היום לכתר ורוצים להחליף את בנימין נתניהו גדעון סער הוא המנוסה ביותר, עם רקורד ברור של עשיה והצלחות: מזכיר ממשלה בשתי ממשלות, אחד מהפרלמנטרים המוצלחים ביותר במדינת ישראל בעשרים השנים האחרונות, שר חינוך שהוביל רפורמות גדולות, שר הפנים, חבר קבינט מדיני בטחוני ועוד. לא במקרה גם בליכוד גדעון סער סומן כבר לפני הרבה שנים כיורש האולטימטיבי לבנימין נתניהו כמנהיג המחנה הלאומי בדור הבא. אני, וכל חבריי ושותפיי בדרך, בחרנו לתמוך במפלגתו ובמנהיגותו של גדעון סער, יחד עם זאב אלקין והשותפים האחרים למפלגה, זאת במטרה להביא לשינוי, אחדות, לכידות ודאגה אמיתית לזולת".

עו"ד נכט יעמוד  בראש מטה העולים חדשים של המפלגה ומבטיח ״ביחד להוביל  ולהשפיע על  עתיד המדינה שאנו  כה אוהבים על מנת לחזק אותה  ולהשאיר אחרינו מקום טוב יותר לילדינו". כזכור, גם מ"מ ראש העיר, עו"ד גבי כנפו תומך בגדעון סער ומפלגת ׳תקווה חדשה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן