אלי לחמני חושף את תכניתו בנושא איכות סביבה ופיתוח העיר

היום (רביעי) חושף ד"ר אלי לחמני המועמד לראשות העיר אשדוד, את תכניתו בנושא איכות סביבה ופיתוח העיר:

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לחמני מתחייב כי, כראש העיר, יעצור את הרס הסביבה וישמר את הנוף, החי והצומח, המורשת וההיסטוריה של אשדוד. לדבריו, "אקפיד על תכנון עקרונות של פיתוח בר קיימא אשר ישאירו לדורות הבאים את העיר על אתריה וזאת על ידי פעילות משולבת ויעילה של ועדת איכות הסביבה במוסדות התכנון בעיר.

בתכניתו מתחייב לחמני לטפל בזיהום נחל לכיש, שיהווה מוקד תיירות, לשמור על השטחים הירוקים והציבוריים בעיר תוך שאיפה מתמדת להגדלתם; לטפל במפגעי זיהום אויר מאזורי התעשייה והקרינה מאנטנות סלולריות, שנאים כבלי מתח גבוה ומפעלים.

עוד מתחייב לחמני לטפל בחריגות בניה והרס מתחמי הנוף בעיר, לטפל בזיהום הים ובמטרדי הרעש והריח בכל העיר ובהתנגדות ממוקדת בשיתוף העיריה והציבור למניעת מימוש כוונת השלטון המרכזי להפיכת אשדוד ל"פח האשפה" של המדינה.

בתכניתו המפורטת מתחייב לחמני לטפל גם בזכויות בעלי החיים.

לדבריו, "בדיוק לפני שנתיים הגשתי הצעה לסדר היום בנושא איכות האוויר באשדוד לאור ממצאי רמת הזיהום הפוגעים בבריאות התושבים. ההצעה לא התקבלה בזמנו משום שהתושב לא במרכז בעיני העירייה. את זאת אפעל לשנות מתוך מנהיגות ואחריות – התחשבות קודם כל בתושבים ובצרכיהם, בבריאותם ובסילוק המפגעים החמורים מכאן, אשדוד לא תהיה פח האשפה של המדינה, אני מתחייב לכך. התושבים יקבלו את הראוי להם".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן