אלי בר יוסף, מנכ"ל בפועל נמל אשדוד אירח במסגרת מערך החדשנות של נמל אשדוד את פורום Industry 4.0 של בינת תקשורת מחשבים

אלי בר יוסף מנכ"ל בפועל נמל אשדוד אירח מסגרת מערך החדשנות בנמל אשדוד את פורוםIndustry 4.0 לקידום טרנספורמציה דיגיטלית בתעשייה בישראל.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

המפגש התקיים תחת הכותרת: ״חדשנות במערכות טכנולוגיה תפעולית, והגנה עליהן בצל המלחמה״. הכנס נערך בשיתוף עם בינת תקשורת מחשבים בהשתתפות בכירים כגון אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת אלברטו חסון, סמנכ"ל ו-CISO ב-ICL Group ועוד.

מנכ"ל נמל אשדוד, אלי בר יוסף, בירך את הפורום: "נמל אשדוד, הנמל הלאומי של ישראל, שמח לארח את הפורום , כנכס אסטרטגי לאומי אנו משקיעים לאורך השנים משאבים רבים בתחום ורואים בכך חשיבות אסטרטגית גם לתקופה המורכבת והמאתגרת איתה אנו מתמודדים מאז ה-7 לאוקטובר״.

מנכ״ל בינת אלון בן-צור הוסיף: ״המלחמה חידדה את החשיבות בהגנה על תשתיות ה-ICS הקריטיות של מדינת ישראל. אחד החוסנים הכלכליים החשובים ביותר שיש לכל מדינה הוא התשתיות הפיזיות שלה: כבישים, נמלי ים ותעופה, תשתיות תקשורת, מים, חשמל ומפעלי ייצור תעשייתיים. מערכות ה-ICS הקיימות שנים רבות בתשתיות הקריטיות של מדינת ישראל מושתתות על פרוטוקולים וטכנולוגיות שונות המשיקות לעולם ה-IT. עלינו כאינטגרטור מוביל לסייע בחיבור בין העולמות האלו".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן