אליפות על הפרק

גמר הפלייאוף בכדוריד מגיע לנקודת רתיחה: השבוע הפועל אשדוד ניצחה בבית והישוותה את הסדרה מול רמה"ש ל-1:1. המאמן ווקייביץ': "כדוריד זה פאן" * ביום שישי: המשחק השלישי בסדרה

עמרי קושמרו עוזר לאשדוד לשמור על יתרון הביתיות. צילום: משה דהן
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הקבוצה הכי מעניינת בימים האחרונים בספורט האשדודי היא כמובן מחזיקת גביע המדינה בכדוריד, הפועל אשדוד שפתחה בשישי האחרון את סדרת הגמר הדרמטית מול א.ס רמת השרון. המשחק הראשון בסדרה התקיים באולם קרית יערים והדרמה הייתה בשיאה, כאשר הפועל שלנו שמטה יתרון של שער ממש בשניית הסיום והפסידה לאחר הארכה.

ביום שני השבוע רמת השרון הגיעה לאולם מקיף ט' באשדוד למשחק השני בסדרה, שכמו קודמו, גם הוא היה מותח ומורט עצבים. גם כאן המשחק הלך להארכה והפעם אשדוד הייתה מרוכזת יותר והצליחה לשמור על הבית ועל הדרך להשוות את הסדרה ל-1:1. סטלמן וקושמרו כיכבו עם 5 שערים ועזרו להפועל אשדוד, שתגיע ביום שישי למשחק השלישי בסדרת הטוב מחמישה, שתכריע מי תזכה באליפות המדינה בכדוריד.

מאמן אשדוד, אנדראה ווקייביץ' אמר אחרי הניצחון: "לא ויתרנו. נלחמנו, כשהיינו בפיגור ובהובלה. כל שחקן הביא היום את הכל. הקהל שהגיע היום נהנה. זה כדוריד, 'פאן', אבל גם הלחץ והעייפות עושים את שלהם". 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן