אלופי הרובוטיקה המחוזיים: נבחרת אמית י' אשדוד

נבחרת בית החינוך אמית י' אשדוד ברובוטיקה עשתה השבוע היסטוריה, כאשר זכתה במקום הראשון בתחרות הרובטיקה המחוזית של First, ותעלה בשלב הבא להתמודד בתחרות הארצית שתתקיים בסוף החודש ביבנה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל


בתחרות ftc שהתקימה בית הספר האמריקאי באבן יהודה, השתתפו 30 קבוצות מכל הארץ, כאשר מתוכם קטפה נבחרת אמית י' את המקום הראשון.
המטרה של הרובוט שבנו התלמידים, היא לקחת חלקים מצד אחד של המגרש ולהניח אותם על הלוח. בסוף המשחק צריך להעיף מטוס מנייר ולגרום לרובוט להיתלות על מוט מפלסטיק.


"התחלנו לחשוב על הרובוט ממש בתחילת המלחמה, כך שהיינו צריכים לעבוד עליו מהבית. למרות כל המצב המשכנו ועבדנו בלי הפסקה", שיתף התלמיד בן שמלה. "התחרות הייתה ממש מהנה. סוף סוף ראינו איך כל העבודה שעשינו לאורך השנה, השתלמה בכך שזכינו במקום הראשון וגם זכינו לפגוש ולהתחרות נגד קבוצות מכל הארץ".


המנטור ינון גיל: "היה מרגש לראות שהעבודה הקשה של התלמידים השתלמה, הם השקיעו לילות וימים בסדנה בעבודה על הרובוט וכל הזמן שיפרו אותו".
ירון כרמי, מנהל בית החינוך: "אנחנו שמחים ומתרגשים מהתוצאה המדהימה אליה הגיעו התלמידים. ולא פחות מתרגשים מהדרך ומהעבודה הקשה שהתלמידים עשו. גאים מאוד שאלה התלמידים שלנו!".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן