אלון חזן פותח שולחן

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה שמעה שביום המשפחה העדיף אלון חזן מאמן נבחרת ישראל בכדורגל‫, לפתוח שולחן במסעדת ׳בארכה׳ בקסטינה עם אשתו נועה והבת. מתברר כי ממסעדת ׳בארכה׳ אהובה עליו‫. חזן הזמין לאפה שווארמה פרגית עם קולה והבת שיפוד פרגית. על קינוח בני המשפחה החליטו לוותר‫.

פריחה שמעה שראש העיר ד״ר יחיאל לסרי קיבל חיזוק לקראת הבחירות הקרבות בסוף החודש, כאשר קיבל דרישת שלום מתוך חאן יונס בעזה. על טרקטור נכתב באותיות ענק: ״דוקטור לסרי ראש העיר הבא של אשדוד״ בתוספת ציור של לב.

פריחה מאוד אוהבת מעשים טובים ומחוות, ורוצה לפרגן לעשרות נשים אשדודיות שפתחו ופותחות את ביתם וליבם, ומבשלות עבור החיילים בצפון ובדרום. קצרה היריעה מלהכיל את כמות האמהות שנתרמו למען החיילים, אבל יש כמה קבוצות נשים שראויות להערכה. הראשונה ׳החמ״ל של דנה׳ בבית הספר ׳קשת׳, כאשר קבוצה של כ-50 אמהות מאשדוד וגן יבנה שהחל מה-8‪.10 התגייסו לפנק את החיילים בארוחות חמות ומפנקות, כולל ארוחת שישי. קבוצה נוספת של שכוללת את מיכל אלקיים, אירמה צור, מיכל נהון, אתי איפרגן, אינגה קידר, שירלי וריטה גור, שלא מתעצלות לנסוע לבסיסים ומוצבים רחוקים בכל מזג אוויר. לאחרונה הגיעו האמהות עד לבה״ד 1 במצפה רמון ופינקו את החיילים באוכל חם ומיני מתוקים.

נרתמו  מתחילת הלחימה. החמ״ל של דנה בביה״ס ׳קשת׳

נוסעות לבסיסים בכל הארץ ומפנקות. מיכל אלקיים, אירמה צור, מיכל נהון ועוד רבות וטובות

פריחה שמעה שד"ר יחיאל לסרי נתן את ברכת הדרך לחזון של מעצבת האופנה מיקי ארביב, שמשלב את הנכסים החשובים של העיר יחד עם עולם האופנה. עוד בתוכנית: יצירת מקומות עבודה, פיתוח כלכלי, תיירות, קידום מעצבים. הכל החל בפוסט שהעלתה המעצבת מיקי ארביב ובו תיארה רעיון וחלום להפיכתה של העיר אשדוד לבירת האופנה הישראלית. היא חיברה בין עיר נמל, תעשייה ואופנה, ואירוע אופנה מרכזי בנמל.

ראש העיר ד"ר לסרי החליט לקדם את הרעיון, ובפגישה שנערכה עם ארביב נקבע כי ייאספו נתונים סטטיסטיים על תעשיית האופנה בישראל, תוך התמקדות בנתונים רלוונטיים לאשדוד. בנוסף, יוקם פורום העוסק בגורמים רלוונטיים תושבי אשדוד, ובהם מעצבים מקומיים, יזמים, אנשי עסקים בתחום האופנה

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן