אישום: דקרו למוות צעיר בשל ויכוח על בשמים גנובים

כתב אישום הוגש השבוע נגד חיים ממן ויצחק צ'צ'שוילי מאשדוד, בגין רצח של נור קשקוש מקלנסואה לאחר שהמנוח נדקר למוות באמצעות מספריים, וכי הסיבה הייתה ויכוח על בשמים גנובים

צילום: דוברות המשטרה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה השבוע כתב אישום כנגד חיים ממן ויצחק צ'צ'שוילי מאשדוד בגין רצח בנסיבות מחמירות של נור קשקוש צעיר בן 24 מהיישוב קלנסואה, שאירע בחודש שעבר בגן ציבורי ברובע ב'.

מעובדות כתב האישום, שהוגשו לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, באמצעות עו"ד אדוה וייצגן לוי, בעקבות ויכוח וקטטה על רקע בשמים  שנגנבו מסופר פארם, דקרו  לכאורה הנאשמים את המנוח "בצוותא באמצעות מספריים מספר דקירות וגרמו למותו, זאת בטבורה של עיר ולעיני העוברים והשבים". עוד נטען בכתב האישום כי המנוח ניסה להימלט מהנאשמים, השליך לעברם אבנים, אך הנאשמים השיגו אותו," ריתקו לקרקע ודקרו בכל חלקי גופו". וכי  במהלך המעשים, התחנן המנוח בפני הנאשמים שיפסיקו כי הם הורגים אותו, אנשים שהיו במקום צעקו להם לחדול, אך השניים המשיכו במעשיהם. וכי לאחר מכן, נמלטו הנאשמים מהמקום עם המספריים והותירו את המנוח במקום כשהוא מדמם.  המנוח פונה באמבולנס לבית החולים ׳אסותא׳, שם נקבע מותו.

 ביחד עם כתב האישום עתרה הפרקליטות לבית המשפט להאריך את מעצרם של השניים עד תום ההליכים. בבקשת המעצר צוין, כי הנאשמים, בשל עניין של מה בכך, גרמו למותו של אדם צעיר באכזריות ובאלימות קשה.

אירוע הרצח אירע לפני כחודש בגן ציבורי ברחוב המעפילים ברובע ב'. כוחות משטרה ומד"א הוזעקו למקום, שם מצאו את קשקוש מתבוסס בדמו. צוות מד"א העניקו לו טיפול מיידי במקום, ופינו אותו לבית החולים אסותא. החובשים אלי ריימונד ורזיאל יוסופוביץ שהגיעו למקום סיפרו: "הפצוע שכב בגינה הציבורית כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מפציעה חודרת ומדממת. מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וחבישות, הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ והוא פונה לבית החולים כשהוא מונשם ומצבו קשה ולא יציב”, אולם בבית החולים נאלצו הרופאים להכריז על מותו.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן