אירופה אנחנו באים

מ.ס אשדוד חזרה מה'מושבה' עם ניצחון 1:3 על מכבי פ"ת, במסגרת המחזור ה-36 והאחרון של ליגת הבורסה לניירות ערך. מ.ס סגרה עונה חלומית במקום השלישי בטבלה וזכתה בכרטיס לאירופה. משה אוחיון: "נצטרך להוכיח שמקומנו בצמרת גם בעונה הבאה"

צילום: טל אקוקה, דוברות מ.ס
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

רבות כבר נכתב ונאמר על העונה המופלאה של מ.ס אשדוד, שסוחטת מחמאות חדשות לבקרים מאוהדי הספורט ומהתקשורת. ביום ראשון השבוע ההצלחה קיבלה גם חותמת. אשדוד השיגה את המקום השלישי, מה שמקנה כרטיס לאירופה, לליגה האזורית ('הקונפרנס ליג') בעונה הבאה.

אשדוד יצאה לאצטדיון ה'מושבה', מלווה בעשרות אוהדים וכאן גם המקום לתת מילה טובה להנהלה של מ.ס אשדוד, שעשתה מאמצים כבירים בכדי להביא קהל מאשדוד, כאשר האוהדים הגיעו באוטובוסים במימון הקבוצה, שגם מימנה עבור האוהדים את הכרטיסים למשחק. יוזמה מבורכת של ההנהלה, שאחרי תקופה ארוכה מבינה שאין קבוצה בלי אוהדים והלוואי ונראה תמונות דומות בסיומי משחקים גם בעונה הבאה.

גם על הדשא מגיעות כל המחמאות לשחקני מ.ס אשדוד, שהצליחו להתגבר על יריבה לא פשוטה, שהייתה חייבת לנצח בכדי לסיים במקום הרביעי. אולם אשדוד כמו לכל אורך העונה, שיחקה בספורטיביות ובהתלהבות, שהפכו לסימן ההיכר שלה בתקופה האחרונה.

המחצית הראשונה הייתה שקולה, אך הסתיימה ללא שערים ועיקר האקשן התנקז למחצית השנייה. בדקה ה-56 זוהר זסנו שנכנס כמחליף העביר כדור רוחב חד מצד ימין. עידן דהן ניצל השמטה של שוער וקפטן פ"ת, ינקו ודחק מקרוב את הכדור כדי לקבוע 1:0 לאורחת.

בדקה ה-70 המארחת הצליחה לחזור למשחק, באמצעות שער מצוין של חלוץ נבחרת ישראל, ליאל עבדה, שהקפיץ באלגנטיות מעל ידיו המושטות של רועי משפתי וכבש את שערו ה-12 העונה. המשחק המשיך להיות מהיר ומלא באירועים ובדקה ה-75 מתפרצת של אשדוד זיכתה אותה בפנדל, לאחר הכשלה על עידן דהן. שלומי אזולאי ניגש לבעוט, אך השוער ינקו תיקן את הטעות מהשער הראשון וקלט בקלות את הפנדל של אזולאי.

בדקה ה-86 הגיע השער היפה במשחק, מרגליו של דין דויד, שכבש את התשיעי שלו העונה. החלוץ של מ.ס קיבל כדור בצד שמאל, התקדם לכיוון המרכז וברגל ימין שיגר טיל אדיר לחיבורים של ינקו, שלא יכול היה להושיע. 2:1 ענק למ.ס אשדוד שהתקרבה לניצחון. בדקה ה-90 יעקב בריהון שנכנס כמחליף ניצל ערבובייה ברחבה בכדי להכניע את ינקו בפעם השלישית בערב הזה ולקבוע את תוצאת הסיום: 3:1 למ.ס אשדוד, שמסיימת כאמור במקום השלישי בטבלת ליגת העל. ובכך משווה את המיקום הכי טוב שלה בתולדותיה ובעקבות כך, תתמודד בפעם השנייה בתולדותיה במפעל אירופאי. הישג בלתי נתפס עבור החניכים של בן שמעון.

חגיגה על כר הדשא בניחוח אירופאי

בסיום המשחק שחקני מ.ס אשדוד חגגו על הדשא את המקום השלישי, יחד עם הקהל שהגיע ל'מושבה'. שחקני הקבוצה לבשו חולצות שכתוב עליהם באנגלית: "אירופה אנחנו באים".

מאמן מ.ס אשדוד רן בן שמעון היה מורחק וישב ביציע. מי שהתראיין בסיום הוא עוזרו, משה אוחיון, שאמר: "באנו לעשות את העבודה שלנו. במחצית השנייה התחלנו טוב. היה משחק קצת משוגע. זה ניצחון מתוק. נצטרך להוכיח שמקומנו בצמרת גם בעונה הבאה. עשינו את הדברים בצורה מדהימה. רוצים ליהנות ולשמוח. זה כיף גדול. זה מחזיר אותי הרבה שנים אחורה כהייתי שחקן, סיימנו במקום השלישי. כל הכבוד לכולם באמת."

דין דויד, שכבש את השער השני אמר בסיום: "כבשתי גול יפה. שמח מאוד שניצחנו במשחק ועלינו לאירופה. זה משחק טוב שלנו. חושב שיש לנו סגל טוב וקבוצה מאוד מאוד טובה. יש גם צוות מצוין שעובד איתנו משבוע לשבוע. שמח מאוד על העונה שעשיתי. יש לי חוזה פה לעונה הבאה. חלום שלי להגיע לנבחרת. אני עובד קשה ומאמין שזה עוד יקרה."

גיל כהן הוסיף: "אנחנו בעננים. התרגשות מטורפת. מסיימים את העונה בטעם טוב. מה לא עברנו העונה? קורונה, מלחמה, עליות, ירידות ומה לא. הגענו למטרה שלנו. מחכים בקוצר רוח להתחיל את העונה הבאה. עשינו את שלנו. עבדנו קשה ובסופו של דבר הגענו לאירופה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן