אירוע נדיר ומרגש: מר דורבן הגיע לביקור באשדוד

ד״ר דהן – הוטרינר העירוני בעיריית אשדוד: "הדורבן הביט בנו, כאילו מבקש את הסיוע שלנו, הוא היה נינוח למרות שהם עלולים להגיב בתוקפנות"

צילום: משה דהן
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

דורבנים יש בטבע הסובב את העיר , אבל הן חיות ליליות מאוד ביישניות ולא יוצא לראות אותם יותר מידי. דורבן בוגר ,קצת מותש,פצוע ועייף,זכה להכיר את צוות המלאכים מהשירות הוטרינרי של עיריית אשדוד .

בשעה 9:00 בבוקר התקבלה הקריאה מהמוקד העירוני בעיריית אשדוד על דורבן פצוע שנמצא בסמוך לגדר ההקפית הצפונית של פארק נמלי ישראל .

למקום מיד יצא צוות בראשותו של ד״ר משה דהן הוטרינר הרשותי, איתו ביחד הפקחים הוטרינרים דוד בוארון ושניר תורגמן . אנו רגילים לטפל בכולם בכולם קיפודים ,עטלפים,ציפורים עייטים , ארנבות ו…. בכלבים וחתולים .

בקיצור, כמעט בכל עולם החי אשר נמצא בסמוך לשטחים אורבניים,הקריאה הבוקר, הפתיעה אותנו, ממשיך לספר ד״ר דהן ובדרך למקום חשבנו כיצד נתמודד הדורבן ,פצוע ועייף עלול להיות מסוכן מאוד.

עם הגיעם לשטח ,זיהו השניים את הדורבן , פעימות הלב החלו לעלות ,זה מפחיד מציין בוארון , ניגשנו בזהירות ,תנועות גוף קצרות הושטתי את המוט ותפסתי אותו. הדורבן לא נאבק,הוא הביט בנו כאילן מאשר שאנחנו יכולים להתקדם אליו מספר בוארון על הדרמה של הבוקר .

ד״ר דהן ,ניגש אליו עם שמיכה עבה ,עוטף אותו ובזהירות רבה מכניסים אותו לכלוב ונוסעים למרפאה השוכנת בכלבייה . זיהיתי שהוא פצוע בחלקו האחורי של הגוף .

נתנו לו טיפול ראשוני, במקביל נוצר קשר עם רשות הטבע והגנים ועם עמותת "למען חיות הבר" שהגיעו מיד ופינו אותו להמשך טיפול בבית החולים לחיות בר בספארי ברמת גן .

ד״ר דהן מסכם את האירוע : אנו רוצים להודות לנמלי ישראל על הרגישות והאכפתיות שהם גילו ומייד חייגו למוקד העירוני. אנו מקווים שהדורבן יחלים ויחזור לטבע.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן