אירועי קיץ ישראלי באשדוד מתקיימים כרגיל: חגיגה של מוזיקה, קולינריה, תרבות וים

בניגוד להודעה הקודמת של העירייה על חשש לביטול אירועי הקיץ נמסר שוב מהעירייה כי כרגע האירועים מתקיימים כרגיל: הפסטיבל המסורתי יארח לראשונה גם מופעים במצודה המרהיבה והופעות בוטיק בבית אריה קלנג, הצגות בשכונות ובכל יום יתקיימו מספר אירועים המותאמים לכל גיל ובשלל סגנונות וטעמים: הצגות ילדים, קולנוע פתוח, שירה בציבור, מופעי לייב פארק, טברנות, סלסלה, זומבה, ריקודי עם. לכם רק נותר לבחור

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אירועי קיץ ישראלי באשדוד יתחדשו השנה במספר לוקיישנים חדשים, שיארחו את השורה הראשונה של הזמרים והזמרות בישראל, שיבצעו את מיטב הלהיטים המרכיבים את פסקול חיינו. באשדוד יציעו לאורך כל הקיץ שורה של פסטיבלים ואירועי תרבות ישראלית גדושים שישלבו תיירות, קולינריה, חופי ים מרהיבים ופנאי לכל גיל, חלקם ללא תשלום. פסטיבל "תוצרת הארץ" המסורתי יורחב ויתפרש על פני יולי-אוגוסט.

בעשור האחרון מיצבה עצמה אשדוד כמוקד תרבותי אטרקטיבי לכל מי שמבקש בילוי מגוון ועשיר. העיר מציעה בחודשי הקיץ לתושביה ולתושבי חוץ חווית בילוי לכל המשפחה בתוספת חופיה המרהיבים, אתרי התיירות שלה והחום האנושי.
אירועי קיץ ישראלי יתפרשו בכל רחבי העיר: אמפי התיאטרון הגדול והמרשים בפארק אשדוד ים, המשכן לאומנויות הבמה, יד לבנים, קריית התרבות על שם צבי צילקר, אודיטוריום רמי נעים, חופי הים, הפארקים העירוניים, טברנה במוזיאון, הצגות ופעילות במתחם הרובעים הוותיקים בכל רובע, מדרחוב רוגוזין ועוד. במוקדים תופיע גלריית אמנים בכל הסגנונות המוזיקליים, תתקיים שירה בציבורי בימי שני, יועלו הצגות, מופעים, יוצבו דוכני אוכל, הופעות די.ג'י לצעירים ויתקיימו מספר אטרקציות לציבור הרחב בכל יום. ימי שישי יוקדשו לפעילות עבור אוכלוסיות מיוחדות.

לראשונה יתקיימו בקיץ ישראל הופעות גם במצודה, שעברה שימור ושדרוג. האמנים שנבחרו לחנוך את המקום נבחרו בקפידה והם מהווים את חוד החנית של התרבות הישראלית בעשור האחרון. הצופים ייהנו מהאיכות המוזיקלית המקסימלית לצד האווירה המדהימה המשלבת את חוף הים, רעש הגלים, השקיעה המרהיבה והבריזה הייחודית של אשדוד.

גם בית אריה קלנג המתחדש יהפוך למקום אירוח כייפי ומזמין עבור הופעות במסגרת קיץ ישראלי ויתמקד בקיום אירועי קבלת שבת – הטרנד החדש של אמני ישראל, בשילוב תצפית אל הים ואווירת קודש מרגשת.

ביניים: פעילויות מיוחדות לילדים

אירועי קיץ ישראלי יתנו מענה גם לילדים במספר מוקדים, ובהם גם בפארקים השכונתיים. בפארק אשדוד ים יתקיימו רוב ההופעות וההפעלות לילדים ולמשפחות, ובהן הופעות יומיות של אמנים מקומיים בלייב בפארק. פארק אשדוד ים יארח בשטחו פעילות עשירה הכולל משחקי ענק, מופעים לכל המשפחה, משחקי חשיבה, משחקי קופסא, פינות יצירה דיגיטליות ועוד.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן