איציק מויאל: "מדוע לא הרסו את בית המחבל הערבי ישראלי שרצח את אחי?!"

הפיגוע היום בכרמיאל על ידי ערבי ישראלי החזיר את איציק מויאל יו"ר הסתדרות עובדי הבניין מאשדוד לרצח אחיו אורי מויאל ז"ל מויאל:"לא מבין למה לא הורסים להם את הבתים"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מי שהזדעזע במיוחד מהפיגוע בכרמיאל, בו נרצח אדם ושני נפצע קשה בקניון "חוצות כרמיאל" הוא יצחק מויאל, יו"ר הסתדרות עובדי הבניין והתעשיות הנילוות. אחיו, רב נגד מויאל, נרצח בתאריך ה- 14 למרץ השנה על ידי ערבי ישראלי תושב רהט, פאדי אלטייף בסניף ארומה בבית קמה.

למרות שנדקר קשה בצווארו, הצליח אורי מויאל ז"ל לנטרל את המחבל ולהציל את חייהם של אזרחים רבים ששהו במקום. "אנחנו לא לומדים לקח ממקרי הרצח הנוראיים האלו", אומר מויאל. "גם כאן מדובר בערבי-ישראלי – ג'ואד רביע, תושב המועצה המקומית נחף, הסמוכה לכרמיאל. ראיתי שדובר המשטרה, אלי לוי, הוציא מייד הודעה בה נאמר 'אם צריך נהרוס את ביתו של המחבל. אפס סובלנות לטרור'. אני רוצה להזכיר שמייד עם הרצח של אחי, אני דרשתי להרוס את ביתו של המחבל הארור מרהט. מאות אנשים חתמו לי על עצומה בנושא והשר לבטחון לאומי, איתמר בן גביר, שביקר אותנו בשבעה, הבטיח שיעשה הכל לשם כך, אך לצערי הרב כלום לא נעשה למרות שגם שלחתי מכתבים לכל שרי הממשלה בנושא הזה. אני לא מבין מדוע זה עוד לא קרה. מתי יתעוררו במדינה הזו. כשיהיה עוד רצח ועוד רצח? אני קורא להרוס מיידית את ביתו של המחבל הארור, פאדי אלטייף, ברהט. היום הרגשתי כאילו רצחו את אחי בפעם השנייה. חבל שלא לומדים כאן כלום".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן