איפה הזהב שלכם מסתתר?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מספרים על אדם שאיבד את כל רכושו, היה בתוך ייאוש ומצב רוח רע ויצא להתבודד במקום רחוק. הוא פסע וטייל ולפתע ראה דבר מה מנצנץ. החל לחפור באותו מקום ומצא מכרה זהב. האדם הבין שיש שם פוטנציאל גדול להתעשר ולהתבסס כמו שחלם, אך ידע שהוא זקוק לציוד כבד על מנת לחפור לעומק ולגלות את כל הזהב שהיה שם. הלך והלווה מחבריו כספים ורכש ציוד כבד לחפירה. הגיע למקום והחל לעבוד, כשהוא מעסיק כמה אנשים איתו. ומבטיח להם שלל רב. לאחר מטר שלם של פיסות זהב, לפתע נשארו רק סלעים ואבנים. האיש ישב על הקרקע ובכה. מה יעשה? לא רק שלא התעשר כמו שציפה, אלא אף הפסיד כספים וכעת עליו להחזיר את כל מה שהלווה מאנשים אחרים. במר יאושו ניגש וחיפש מי יקנה ממנו את כל הציוד ולבסוף מכר אותו במחיר הפסד. אותו אדם שקנה את הציוד היה סקרן לדעת מה היה שם באותו מקום בו נמצא זהב.  הוא שב לשם עם ציוד החפירה אך הביא איתו עוד ציוד חדשני, שמגלה היכן מתחת לקרקע ישנן מתכות. החיישן הזה גילה שבמרחק מטר בלבד אכן ישנו זהב רב לעומק והאיש החל לחפור, הוציא את הזהב והתעשר.

הסיפור היפה הזה מלמד אותנו הרבה דברים, כולם נמצאים בבסיס שיטת NLP שבאמצעותה אני מאמנת נשים והן פורצות דרך בחייהן מבלי שהרגישו איך.

אז פרקטית, מה היה שם?

יאוש רב, שגורם לערפל ואינו מאפשר להסתכל קדימה ולראות את המציאות.

הסתייעות חיובית בחברים, אך הערפל לא איפשר להעריך אותה ולכן גם היא נמוגה.

פספוס של מטר בחיפוש הזהב, ובחיים שלנו בעצם זו הנפילה, שאחריה אסור להתייאש אלא להיפך- להבין שאנחנו ממש בדרך הנכונה.

הבאת ציוד חדשני עם חיישן- כי כשדלת אחת נסגרת, השניה כנראה נפתחת, ואם לא השניה אז השלישית והרביעית. תמיד תהיה אופציה אחרת.

חישבו מה אתם לא יודעים שאתם לא רואים. כן, קיראו שנית את המשפט. מה אתם לא יודעים בכלל שאתם מפסידים. כלומר, אופציה להצלחה שאתם עוד לא חושבים עליה.

ולמעשה אם נביט קדימה בתקווה, בראיה חדשנית, נפזר את הערפל, אולי משהו טוב מחכה לנו ממש מעבר לפינה, מטר מכאן.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן