אימון פתיחה מרשים לעירוני אשדוד

מכבי עירוני אשדוד פתחה רשמית את האימונים באירוע מרשים בסינטטי. החלוץ עדן שרם ("מועדון שנותן תחושה של משפחה") חתם בקבוצה השבוע. ברוך דגו: "אנחנו קבוצה אטרקטיבית"

צילום: דוברות עירוני אשדוד, איציק שטיינוורצל
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום שני השבוע התקיים אירוע פתיחת העונה של קבוצת מכבי עירוני אשדוד, באצטדיון הסינטטי, שמשך אליו מאות אוהדים נלהבים, ששרו בקולי קולות וקיימו מופע פירוטכניקה יפייפה שכלל זיקוקים ואבוקות. מדד ההתרגשות עלה והאוהדים בירכו את הגיבורים החדשים שלהם לעונה מוצלחת. לאחר העונה הקודמת, שמראש הוגדרה כעונה פיננסית ושאת מרביתה בילתה הקבוצה בתחתית ליגה א', העונה בעירוני אשדוד מכוונים גבוה.

בראיון לאתר 'וואן' צוטט האיש החזק במועדון, חבר ההנהלה הנבחרת, ברוך דגו, שאמר: "אנחנו קבוצה אטרקטיבית. רוצים לרקוד ביציע. נכנסנו לפני שלושה שבועות לתפקיד ואני מרוצה ממה שאני רואה. הצוות המקצועי ביצע החתמות טובות ואני צופה קבוצה אטרקטיבית שבהחלט יכולה להתמודד בפלייאוף העליון. לא רוצים להשתגע עם התקציב, כן חושבים במדויק מי יכול להתאים".

דגו יודע על מה הוא מדבר, בטח כשמדובר בקבוצת אוהדים, עם תקציב שכולו נשען על היכולות הכלכליות של הקהל. וכשדגו, שהיה שחקן אטרקטיבי בפני עצמו מדבר על החתמות טובות הוא בטח מתכוון לחלק הקדמי של הקבוצה, שיורכב העונה מחלוץ הרכש החדש, עידן שרם בן ה-28. שרם גדל במחלקת הנוער של הפועל ת"א ושיחק במדיה גם בליגת העל. אל 'עירוניה' הוא מגיע מהפועל ראשל"צ מהליגה הלאומית והוא אמור להיות הסקורר של הקבוצה העונה. לאחר החתימה אמר שרם לאתר הקבוצה: "שמח ונרגש לחתום בעירוני אשדוד, מועדון שנותן תחושה של משפחה מהשניה הראשונה, עם קהל מטורף וצוות מקצועי מהטובים בליגה, שרוצה להתקדם ושואף הכי גבוה שאפשר. מודה לאבי אבינו ולברוך דגו על האמון בי ואחזיר במגרש בצורה הכי טובה שאני יכול. שיהיה לכולנו בהצלחה."

 שרם יצטרף אל שקד חתוכה ובר סוויסה בחולית ההתקפה, שהיו מלכי השערים בעונה שעברה ונחשבים לשחקנים מוכשרים ורעבים. יהיה מאוד מעניין לראות העונה את השילוב בין השלושה, שאם יהיה טוב, אזי נוכל לראות את עירוני אשדוד רצה קדימה במעלה הטבלה. בר סוויסה, בנו של כוכב העבר של עירוני, יואל, כבש 7 שערים בעונה שעברה, אך התקשה לשמור על יציבות ונתן לרחשים מהיציעים להשפיע על התנהגותו. גם שקד חתוכה שהאריך חוזה לא מזמן, מסוגל ליותר ואם ישמור על ריכוז לאורך רוב העונה, אז להגנות היריבות יש ממה לחשוש. טעימה מהיכולת של התקפת עירוני, הצוות המקצועי יכול היה לקבל במשחק אימון מין השבוע שעבר, בו 'עירוניה' ניצחה את מ.ס רמלה מליגה ב', בתוצאה 4:0. כבשו: דניאל אגמי, בר סוויסה, אלהין אדמה ושי דגן.

המשחק הרשמי הראשון העונה של אשדוד יהיה בשלישי בספטמבר, במסגרת גביע המדינה, מול מ.ס כסייפה, כאשר כעבור שבוע תתארח עירוני אשדוד באצטדיון של בני לוד, למשחק פתיחת ליגה א' דרום. אם נשפוט לפי אימון הפתיחה, הקהל כבר לא יכול לחכות.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן